ADATA kartica SDHC 32GB Premier UHS-I Class 10
8,39 €
6,88 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA kartica SDHC 32GB Premier UHS-I Class 10
Kartica SDHC ADATA 32 GB Premier UHS-I Class 10 je optimizirana za digitalne fotoaparate in je idealna za shranjevanje vaših najdragocenejših slik in videoposnetkov.
Neverjetna hitrost in zmogljivost
S hitrostjo branja do 100 MB/s ta kartica omogoča nemoten in učinkovit prenos podatkov. Ustreza standardu V10 (Video Speed Class) in omogoča snemanje videoposnetkov s hitrostjo do 10 MB na sekundo.
Zanesljivost in vzdržljivost
Ta kartica je opremljena s trdno večtočkovno zaščito, ki zagotavlja odpornost na rentgenske žarke, ekstremne temperature in druge zunanje vplive. Podatki so zaščiteni s popravljanjem napak (ECC) in zaščito pred prepisovanjem.
Velika zmogljivost za vse vaše potrebe
Kartica ADATA SDHC 32 GB Premier UHS-I Class 10 ponuja veliko prostora za vaše slike in videoposnetke. Med snemanjem vam ne bo več treba zamenjati kartice.
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta: 32 GB
- Standard: SD 3.0
- Dimenzije: 24 x 32 x 2,1 mm
- Teža: 2 g
- Napetost: 2,7 ~ 3,6 V
- zmogljivost R/W: do 100/25 MB/s
- Certifikati: FCC, CE, VCCI, CTICK, EAC
- Garancija: doživljenjska
- Razred hitrosti: Hitrostni razred: UHS: razred 1, Hitrostni razred: Razred 10, razred hitrosti videa: V10
- Združljivost: digitalni zrcalno-refleksni fotoaparat / videokamera Full HD / digitalni fotoaparat
- Delovna temperatura: -25 °C ~ 85 °C
Uživajte v nemotenem prenosu podatkov in visoki vzdržljivosti s kartico SDHC ADATA 32 GB Premier UHS-I Class 10.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.