ADATA SSD 1TB XPG GAMMIX S11 Pro, PCIe Gen3x4 M.2 2280 (R:3500/W:3000 MB/s)
88,07 €
72,19 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
XPG GAMMIX S11 Pro PCIe Gen3x4 M.2 2280 trdi disk
Z izjemno hitrim vmesnikom PCIe Gen3x4 in podporo za NVMe 1.3 zagotavlja GAMMIX S11 Pro izjemno visoke hitrosti branja/pisanja do 3500/3000 MB na sekundo. Poleg tega je S11 Pro nameščen v hladilniku, ki zmanjša temperaturo SSD za do 10 °C. Opremljen je s pomnilnikom 3D NAND Flash ter predpomnilnikom SLC, predpomnilnikom DRAM, celovito zaščito podatkov in tehnologijo LDPC ECC, ki ohranja visoke hitrosti in celovitost podatkov tudi med intenzivnim igranjem iger, upodabljanjem, overclockingom in drugimi zahtevnimi aplikacijami.
- Izjemno hiter vmesnik PCIe Gen3x4: hitrosti R/W do 3500/3000 MB/s
- Podpora za NVMe 1.3
- 3D NAND Flash za večjo zmogljivost in vzdržljivost
- Edinstvena zasnova hladilnika - SSD je za 10 °C hladnejši
- Napredna tehnologija LDPC ECC
- Predpomnilnik SLC in predpomnilnik DRAM
- Zaščita podatkov E2E in RAID Engine
- Kompaktni format M.2 2280 - idealen za igre in vrhunske namizne računalnike
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE
Zmogljivost | 1 TB |
NAND Flash | 3D TLC |
Vmesnik | PCIe Gen3x4 |
Faktor oblike | M.2 2280 |
MTBF | 2 000 000 ur |
Dimenzije (D x Š x T) | 22 x 80 x 6,1 mm |
Teža | 11 g / 0,38 unče |
Poraba energije | 0,33 W aktivno (tipično), 0,14 W v mirovanju (tipično) (*izmerjeno z merilnikom porabe) |
Delovna temperatura | 0 °C ~ 70 °C |
Temperatura shranjevanja | -40°C ~ 85°C |
Odpornost na udarce | 1500G/0,5 ms |
Potrdila | RoHS, CE, FCC, BSMI, VCCI, KC |
Garancija | 5 let |
.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.