ADATA zunanji SSD 480 GB ASD600Q USB 3.1 rdeč
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji SSD 480 GB ASD600Q USB 3.1 rdeč
Opis izdelka
ADATA zunanji SSD 480 GB ASD600Q je zunanji disk, ki se odlikuje po hitrosti in zanesljivosti. Zahvaljujoč tehnologiji 3D NAND Flash dosega hitrosti branja in pisanja do 440 MB na sekundo, kar je štirikrat hitreje od običajnih zunanjih trdih diskov.
Značilnosti
- Hitrost branja in pisanja do 440 MB na sekundo
- Tehnologija 3D NAND Flash
- Odpornost na udarce
- Visoka združljivost
- Tiho in energetsko učinkovito
Podrobnosti
ADATA SSD tehta le 60 g in meri 80 x 80 x 15,2 mm, zato je idealen spremljevalec na potovanjih. Njegova zasnova je odporna na udarce in izpolnjuje vojaški standard MIL-STD-810G 516.6, zato lahko preživi padec z višine do 1,22 metra.
Združljivost
ADATA SSD je združljiv z operacijskimi sistemi Windows, Mac OS in Android ter podpira vroče vklapljanje. Deluje brez gonilnikov in je takoj pripravljen za uporabo s prenosniki, tablicami, pametnimi telefoni in igralnimi konzolami.
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta: 480 GB
- Barva: rdeča
- Dimenzije: 80 x 80 x 15,2 mm
- Teža: 60 g
- Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Delovna temperatura: 5-50 °C
- Delovna napetost: DC 5V, 900 mA
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši, Android 5.0 ali novejši
- Garancija: 3 leta
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.