ADATA zunanji trdi disk 2TB 2, 5" USB 3.1 HD710 Pro, rumen
111,84 €
91,67 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji trdi disk 2TB 2,5" USB 3.1 HD710 Pro, rumen
EAN: 4713218460684
Vzdržljiv zunanji disk z vojaško vzdržljivostjo
ADATA HD710 Pro zagotavlja vrhunsko zaščito vaših podatkov. S trislojno konstrukcijo in vzdržljivostjo, ki presega IP68, je ta disk pripravljen na vse.
Odpornost na prah in vodo
HD710 Pro je preizkušen glede odpornosti na prah in vodo. V 2 metrih vode lahko preživi 60 minut.
Vojaška odpornost na udarce
HD710 Pro je zaradi svoje trislojne konstrukcije odporen na udarce, padce in vibracije. Preizkušeno po standardu ameriške vojske MIL-STD-810G 516.6.
Trpežna trislojna konstrukcija
HD710 Pro ima tri osnovne plasti: trdi silikon, blažilec udarcev in trdo plastično ohišje, ki pogon trdno drži na mestu.
Tehnologija zaznavanja udarnih vibracij
HD710 Pro je opremljen s senzorji vibracij, ki ob zaznavi udarca takoj ustavijo vse dejavnosti pogona.
Prilagodljiva zmogljivost
S kapaciteto 2 TB boste imeli dovolj prostora za shranjevanje podatkov, ne glede na to, ali gre za videoposnetke, delovno gradivo ali knjižnico iger.
Praktičen prostor za shranjevanje kablov
Disk ima priročno režo za snemljiv kabel USB. Ko končate z delom, preprosto odklopite kabel, ga ovijte okoli pogona in nadaljujte z delom.
Ergonomski vodoodporni pokrov vrat
HD710 Pro ima vodoodporen pokrov vrat USB, ki je enostaven za uporabo in enostaven za dotik, hkrati pa je popolnoma varen in vodotesen.
Tehnične specifikacije
- Zmogljivost: 2 TB
- Barva: rumena
- Dimenzije: 133,3 x 98,5 x 26,7 mm
- Teža: 390 g
- Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Tekstura: plastika/protiudarski silikon
- Delovna temperatura: 5-50 °C
- Delovna napetost: DC 5V, 900 mA
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
- Dodatna oprema: kabel USB 3.1, priročnik za hiter začetek
- Garancija: 3 leta
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.