Ajax StreetSiren bela (7830)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax StreetSiren bela (7830)
Brezžična zunanja sirena
Ajax StreetSiren je zmogljiva brezžična sirena, zasnovana za zunanjo uporabo.
Največja zmogljivost
- Tehnologija Jeweller omogoča komunikacijo do 1.500 m
- Baterijsko napajanje ali zunanje napajanje 12 V DC
- Indikacija alarma z rdečo diodo LED
- Nastavljiva jakost akustičnega signala (85 do 113 dB)
Zaščita pred neuspehom in sabotažo
- Preverjanje pristnosti za zaščito pred vdori
- Pokrov sirene zaščiten pred sabotažo
- Sistemi za zaznavanje in odpravljanje motenj
- Nastavljiv interval preverjanja komponent (od 12 do 300 sekund)
- Šifrirana komunikacija
Brezhibno delovanje
- Zvočni prikaz aktivnega stanja sistema
- Življenjska doba baterije do 5 let
- Delovni pogoji -25 °C do 50 °C pri vlažnosti do 95 %
- Prikaz stanja baterije
Enostavna namestitev
- Namestitev z nosilcem SmartBracket
- Testiranje kakovosti povezave na daljavo
- Enostavno dodajanje v sistem z uporabo kode QR
Tehnične specifikacije
- Vrsta komponente: brezžična
- Intenzivnost signala: nastavljiva (85 do 113 dB)
- Nastavljivo trajanje signalizacije: nastavljivo (3 do 180 sekund)
- Signalna frekvenca: 3,5 ± 0,5 kHz
- Signalizacija LED: da (rdeče LED po obodu ohišja)
- Zaščita pred sabotažo: Da (merilnik pospeška)
- Moč radijskega signala: 8,20 dBm / 6,60 mW
- Komunikacijski protokol: (868,0 - 868,6 MHz)
- Doseg radijskega signala: Do 1 500 m
- Napajanje: 4x baterije CR123A 3 V DC ali 12±20% V DC / 13,5 W
- Največji porabljeni tok: 1,5 A
- Življenjska doba baterije: do 5 let
- Delovna temperatura: -25 °C do 50 °C
- Delovna vlažnost: do 95 %
- Stopnja zaščite: IP54
- Dimenzije: 200 x 200 x 51 mm
- Teža: 502 g
- Stopnja varnosti: 2 - nizko do srednje tveganje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.