Akuvox R20A MINI interkom za vrata SIP

simbolična fotografija

Akuvox R20A MINI interkom za vrata SIP
Akuvox R20A MINI interkom za vrata SIP
Akuvox R20A MINI interkom za vrata SIP
Akuvox R20A MINI interkom za vrata SIP
Akuvox R20A MINI interkom za vrata SIP
številka artikla
32116755
OEM
R20A
Proizvajalec
Akuvox
Točke zvestobe: 12
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Komplet za namestitev ni vključen. Domofon ostaja enak tako za pritlično kot za površinsko montažo. Domofon Akuvox R20A je sodoben, poceni vratni komunikator SIP, opremljen s širokokotno kamero, čitalnikom kartic in enim gumbom. Omogoča enostavno spremljanje vhodnega območja in priročno kontrolo dostopa. Značilnosti Širokokotna kamera: 120° PoE (IEEE802.3af, Power-over-Ethernet) Dvosmerna zvočna komunikacija prek omrežij IP s funkcijo odpravljanja odmeva Skladen s protokolom SIP za enostavno integracijo v vse PBX, ki podpirajo SIP Skladen z ONVIF za enostavno integracijo s katerim koli sistemom za spremljanje omrežja Lastnosti Material ohišja: cinkova zlitina Kamera: 3 m slikovnih pik, samodejna osvetlitev Gumb: 1 gumb za klic G-senzor: Infrardeči senzor RS485 RF čitalnik kartic: 13,56 MHz in 125 kHz Izhodni rele: 2 izhodna releja za odpiranje vrat IEEE 802.3af Power-over-Ethernet Priključek 12 V DC (če ne uporabljate PoE) Vodotesnost in odpornost na prah: IP65 Namestitev: montaža na steno ali podometna montaža DIM za stensko montažo: 90x145x58 mm DIM za vgradnjo: 102x161,5x73 mm SIP SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261) Zvočni kodeki: G.711a, G.711µ, G.722, G.729 Video kodeki: H.264 Kakovost govora: Kakovost zvoka: kakovost zvoka: 7 kHz Odprava odmeva Prepoznavanje glasovne dejavnosti Udoben generator hrupa Video Ločljivost: do 720p Najvišja hitrost snemanja: 720p - 30 sličic na sekundo Infrardeče diode LED visoke intenzivnosti za osvetlitev slik v temnih urah z notranjim senzorjem svetlobe Združljiv s komponentami 3.PartyVideo, npr. z NVR Vhod Relej, ki se upravlja posamično s toni DTMF Kamera je stalno funkcionalna Izravnava beline: samodejno Samodejni nočni način z osvetlitvijo LED Najmanjša osvetlitev: 0,1 LUX Omrežje Ethernetna vrata 1x10/100 Mb/s Podpora protokolom: IPv4, HTTP, HTTPS, FTP, SNMP, DNS, NTP, RTSP, RTP, TCP, UDP, ICMP, DHCP, ARP

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.