AL EXT TS LAMBORGHINI

simbolična fotografija

AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
AL EXT TS LAMBORGHINI
številka artikla
750005855
Proizvajalec
LAMBORGHINI
Točke zvestobe: 71
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Električni skuter
Lamborghini AL EXT TS
PN LA-MO-210002

Tehnični parametri
Največja obremenitev 120 kg
Doseg 40 km (odvisno od teže kolesarja, stanja ceste, temperature okolice itd.)
Zaslon LED, vgrajen v krmilo

Material okvirja jeklo aluminijeva zlitina
Sprednje in zadnje vzmetenje
4 hitrosti L1<= 6 km/h; L2<= 15 km/h; L3<= 20 km/h; L4<= 25 km/h
Največji naklon 22 %
Električne zavore zadaj (KERS) sprednje in zadnje kolutne zavore
Sprednje in zadnje luči LED smerniki
Moč motorja 500 W (20 Nm) (največja moč 900 W)
Kolesa 90/65-6,5" FAT tubeless
Zaščita pred nizko napetostjo 42 V
Omejitev toka 20 A
Brezkrtačni motor
Varnostna opozorila v skladu z zakonodajo države
Delovne temperature 0 °C / 45 °C
Stopnja zaščite IPX4
Električni sistem
Povezava Bluetooth prek uporabniške aplikacije
Oprema Comfort tempomat, povezljivost Bluetooth

Baterija 48 V, 12,5 Ah, 600 Wh
Standardni polnilec EU, 54,6 V 2,0 A
Čas polnjenja približno 7 ur

Dimenzije in teže
Delovna teža 30,6 kg
Prevozna teža 38,75 kg
Delovne mere 1260 x 490 x 1350 mm
Dimenzije v zloženem stanju 1260 x 490 x 590 mm
Transportne mere 1330 x 290 x 650 mm

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Nosilnost
Čas polnjenja
Moč motorja
Maks. hitrost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.