Aligator D210 Dual SIM, črna in modra

simbolična fotografija

Aligator D210 Dual SIM, črna in modra
Aligator D210 Dual SIM, črna in modra
Aligator D210 Dual SIM, črna in modra
številka artikla
3980903
OEM
AD210BB
Proizvajalec
Aligator
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v sredo že pri vas

20,96 €

17,18 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 20,29 €
Na zalogi 20 kos, v sredo že pri vas

20,96 €

17,18 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Aligator D210 Dual SIM, črna in modra

Osnovni pregled

Aligator D210 je telefon za uporabnike, ki imajo raje funkcionalnost. Z dolgo življenjsko dobo baterije, možnostjo dveh kartic SIM in tehnologijo Bluetooth je idealna izbira za preproste telefonske pogovore.

Zaslon in vzdržljivost

Telefon ima visokokontrastni barvni zaslon z ostrim prikazom in baterijo, ki v načinu pripravljenosti zdrži do šest dni.

Funkcije in zabava

Z vgrajeno kamero in podporo za sporočila MMS lahko pošiljate besedilna sporočila, fotografije ali slike. Poslušajte glasbo ali radio in si polepšajte dan.

Oblikovanje in pomnilnik

Aligator D210 je klasičnega videza, ki ga še poudarja modra oblikovna črta. V pomnilnik telefona lahko shranite do 300 telefonskih številk, na vsako kartico SIM pa še do 250.

Tehnične specifikacije

  • Zaslon: 1,8-palčni TFT
  • Ločljivost zaslona: 128x160 px
  • Podpora pomnilniških kartic: da, do 512 GB
  • Zadnja kamera: VGA
  • Bluetooth: Da:
  • Vhod za slušalke: da
  • Povezava: micro USB
  • Dvojna kartica SIM / vrsta kartice SIM: dvojna kartica SIM (2x običajna kartica SIM)
  • Pasovi: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz
  • Kapaciteta baterije: 600 mAh
  • Radio FM: Da:
  • Druge funkcije: svetilka, budilka, kalkulator
  • Višina: 112 mm
  • Širina: 47 mm
  • Globina: 13,8 mm
  • Teža: 66 g

Vsebina paketa

Mobilni telefon D210, Baterija, Polnilec, Uporabniški priročnik

Parametri

Vrsta
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Certifikati
Brezžična tehnologija
Konfiguracija kartic
Največja velikost pomnilniške kartice
Reža za pomnilniško kartico
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.