ALIGATOR Ohišje Transparent Samsung Galaxy A54 5G

simbolična fotografija

ALIGATOR Ohišje Transparent Samsung Galaxy A54 5G
ALIGATOR Ohišje Transparent Samsung Galaxy A54 5G
ALIGATOR Ohišje Transparent Samsung Galaxy A54 5G
ALIGATOR Ohišje Transparent Samsung Galaxy A54 5G
ALIGATOR Ohišje Transparent Samsung Galaxy A54 5G
številka artikla
AH95ALP2290
OEM
PTA0193
Proizvajalec
ALIGATOR
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v ponedeljek že pri vas

7,49 €

6,14 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 7,17 €
Na zalogi 20 kos, v ponedeljek že pri vas

7,49 €

6,14 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ALIGATOR ohišje Transparent za Samsung Galaxy A54 5G

EAN: 8596426104498

Prozorna zaščita telefona

Prozorno ohišje ALIGATOR je popolnoma oblikovano in natančno izrezano za zaščito vašega telefona Samsung Galaxy A54 5G.

Zaščita pred prahom in praskami

Zaščitite telefon pred prahom, maščobo in praskami.

Natančni izrezi za dodatke

Za priključitev dodatne opreme vam telefona ni treba vzeti iz ohišja.

Narejen je iz tankega materiala TPU

Ohišje je zasnovano tako, da je telefon udoben za uporabo in držanje.

Nedrseča zunanja površina

Za zanesljiv oprijem ima ohišje nedrsečo zunanjo površino.

Posebna površinska struktura Micro-Dot

Struktura Micro-Dot preprečuje, da bi se telefon prilepil na ohišje.

Ultratanka zasnova

Debelina ohišja je le 0,4 mm, zato ne moti zasnove telefona.

Namenski zadnji pokrov

Zadnji pokrov je prilagojen vašemu telefonu.

Enostavna pritrditev mobilnega telefona

Na ohišje lahko preprosto pritrdite telefon.

Priporočila za največjo zaščito

Za največjo zaščito priporočamo uporabo ohišja s kaljenim steklom ALIGATOR GLASS.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.