ALIGATOR Ohišje Transparent Xiaomi Redmi Note 11S

simbolična fotografija

ALIGATOR Ohišje Transparent Xiaomi Redmi Note 11S
ALIGATOR Ohišje Transparent Xiaomi Redmi Note 11S
številka artikla
AH95ALP2278
OEM
PTA0141
Proizvajalec
ALIGATOR
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v torek že pri vas

7,41 €

6,07 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 7,17 €
Na zalogi 1 kos, v torek že pri vas

7,41 €

6,07 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ALIGATOR ohišje Transparent za Xiaomi Redmi Note 11S

Prozorna zaščita za telefon.

Prozorno ohišje Aligator je popolna zaščita za vaš Xiaomi Redmi Note 11S.

Popolna oblika in izrezi

Ohišje se popolnoma prilagodi obliki telefona. Natančni izrezi zagotavljajo enostaven dostop do gumbov in priključkov.

Zaščita pred prahom in maščobami

To ohišje ščiti telefon pred prahom in maščobo. Prav tako preprečuje nastanek prask na zadnji strani in robovih telefona.

Enostavna uporaba in udobno držanje

Ohišje je zasnovano tako, da je upravljanje telefona nemoteno in udobno za držanje.

Nedrseča površina

Zunanja površina ohišja je nedrseča, kar povečuje varnost pri držanju.

Posebna struktura Micro-Dot

Posebna notranja struktura Micro-Dot preprečuje, da bi se telefon prilepil na ohišje in ustvaril neželene zemljevide.

Ultratanka zasnova

Zaradi izjemno tanke zasnove ohišja (0,4 mm) se telefon ne poveča in ne moti njegove zasnove.

Največja zaščita

Za največjo zaščito priporočamo uporabo tega ohišja v kombinaciji s kaljenim steklom ALIGATOR GLASS.

  • Namenski zadnji pokrov
  • Ultratanka zasnova
  • Natančni izrezi
  • Notranja površina MICRO-DOT
  • Enostavna pritrditev mobilnega telefona

Uživajte v varnosti in slogu s prozornim ohišjem Aligator za Xiaomi Redmi Note 11S!

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.