Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, iPhone14 Pro Max, črno, lepilo za celoten zaslon

- 17%

simbolična fotografija

Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, iPhone14 Pro Max, črno, lepilo za celoten zaslon
Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, iPhone14 Pro Max, črno, lepilo za celoten zaslon
Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, iPhone14 Pro Max, črno, lepilo za celoten zaslon
Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, iPhone14 Pro Max, črno, lepilo za celoten zaslon
številka artikla
AH95ALPF814
OEM
GLP0188
Proizvajalec
ALIGATOR
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

12,09 €

10,04 €

8,23 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 9,67 €
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

10,04 €

12,09 €

8,23 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, iPhone14 Pro Max, črno, lepilo za celoten zaslon

EAN izdelka: 8596426101978

Značilnosti izdelka

Prozorno zaščitno steklo Aligator GLASS PRINT s potiskanimi robovi je zelo odporno na praske in zmanjšuje bleščanje. Lahko ga odstranite in ponovno uporabite.

Specifikacije

  • Glajenje in celjenje že opraskanega zaslona
  • Ekstremna trdota 9H in visokokakovostno japonsko lepilo
  • 100-odstotna preglednost in zaobljeni robovi
  • Oleofobni premaz odbija maščobe in prstne odtise
  • Enostavna namestitev brez zračnih mehurčkov

Napredna tehnologija

Steklo Aligator je izdelano s posebno tehnologijo, ki omogoča zmanjšanje debeline stekla na 0,25 mm ob enakih ali celo boljših zaščitnih lastnostih. Zaradi tega je steklo lažje in trpežnejše.

Sestavljeno steklo

Steklo je sestavljeno iz dveh plasti. Prvo plast sestavlja tanko, trpežno kaljeno steklo z izjemno trdoto 9H. Drugo plast sestavlja posebna folija z visokokakovostnim japonskim lepilom, ki zagotavlja popoln oprijem stekla na zaslon telefona.

Enostavna montaža

Zaradi svoje zasnove, visokokakovostnih lepil in edinstvene tehnologije se ščitniki Aligator Glass dobro držijo, ne puščajo mehurčkov ter jih je mogoče odstraniti in ponovno uporabiti.

Paket vsebuje

  • 1x kaljeno steklo
  • 1x vlažni robček
  • 1x krpa za poliranje
  • 1x navodila

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.