Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, Samsung A13 (5G), črno, lepilo za celoten zaslon

- 17%

simbolična fotografija

Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, Samsung A13 (5G), črno, lepilo za celoten zaslon
Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, Samsung A13 (5G), črno, lepilo za celoten zaslon
Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, Samsung A13 (5G), črno, lepilo za celoten zaslon
Aligator Zaščitno kaljeno steklo GLASS PRINT, Samsung A13 (5G), črno, lepilo za celoten zaslon
številka artikla
AH95ALPF815
OEM
GLP0189
Proizvajalec
ALIGATOR
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

12,09 €

10,04 €

8,23 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 9,67 €
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

10,04 €

12,09 €

8,23 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zaščitno kaljeno steklo Aligator GLASS PRINT za Samsung A13 (5G)

Barva: črna

Povezovanje po celotni širini: da

EAN: 8596426102784

Opis

Prozorno kaljeno steklo z natisnjenimi robovi za popolno zaščito telefona Samsung A13 (5G).

Specifikacije

  • Natisnjeni robovi: da
  • Zaščita pred praskami: visoka
  • Zmanjšanje bleščanja: da
  • Popravljanje opraskanega zaslona: Da
  • Ponovna uporaba: da
  • Debelina stekla: Zelo tanko
  • Kaljenje: več kot 4 ure
  • Trdota: 9H
  • Preglednost: 100 %
  • Zaobljeni robovi: Da: .
  • Oleofobni sloj: Da:
  • Občutljivost na dotik: Visoka
  • Namestitev brez zračnih mehurčkov: da
  • Čiščenje: enostavno
  • Največja zaščita zaslona: Da
  • Japonsko lepilo: Da
  • Absorpcija udarcev: da

Tehnologija

Aligator GLASS PRINT je izdelan s posebno tehnologijo za lahka, trpežna in prozorna stekla z visoko zaščito.

Sestavljeno steklo

Steklo je sestavljeno iz kaljenega stekla in posebne folije z japonskim lepilom za popoln oprijem na zaslon.

Enostavna montaža

Aligator GLASS PRINT se dobro prilepi, ne pušča mehurčkov ter ga je mogoče odstraniti in ponovno uporabiti.

Paket vsebuje

  • 1x kaljeno steklo
  • 1x vlažni robček
  • 1x krpa za poliranje
  • 1x navodila

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.