Amazfit GTR 4 Superspeed Black AMAZFIT
237,79 €
194,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Amazfit GTR 4 Superspeed Black
Pametna ura z GPS
Podprte naprave Android 7.0 in novejši, iOS 12.0 in novejši.
Aplikacija Zepp za enostavno upravljanje in sinhronizacijo.
Značilnosti
150 športnih načinov in prepoznavanje treninga moči.
Dvopasovno določanje položaja in uvoz poti.
Izjemno dolga 14-dnevna življenjska doba baterije.
Enostavno upravljanje zdravja 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 7 dni v tednu.
Telefonski klici in shranjevanje glasbe prek povezave Bluetooth.
Natančno sledenje GPS in navigacija.
Oblikovanje
Enodelni kovinski srednji okvir.
Navigacijska krona iz nerjavečega jekla.
Velik 1,43-palčni zaslon HD AMOLED z več kot 200 številčnicami.
Vedno prižgan zaslon za enostaven pregled.
Vzdržljivost in zmogljivost
Izjemno dolga 14-dnevna življenjska doba baterije.
Nov način varčevanja z baterijo za daljšo življenjsko dobo baterije.
Senzor za natančne zdravstvene podatke BioTracker 4.0.
24-urno spremljanje srčnega utripa, SpO# in stresa.
Športni načini
- Tek in hoja
- Kolesarjenje
- Plavanje
- Vadba na prostem
- Športi v zaprtih prostorih
- Ples
- Borilne veščine
- Športi z žogo
- Vodni športi
- Zimski športi
- Šport v prostem času
- Namizne igre in igre s kartami
Tehnične specifikacije
Diagonala 1,43".
Ločljivost 466 × 466 AMOLED.
Natančnost zaslona 326 ppi.
Zaslon na dotik za enostavno upravljanje.
Kaljeno steklo premaz proti prstnim odtisom okvir proti bleščanju.
Wi-Fi 2,4 GHz in Bluetooth 5.0 BLE.
Mikrofon/zvočnik za glasovno upravljanje in klice.
Material ohišja: srednji okvir iz aluminijaste zlitine dno iz PC z visokim sijajem.
Vodoodpornost 5 ATM.
Kapaciteta baterije 475 mAh.
Magnetno polnjenje.
Čas polnjenja je približno 2 uri.
Dimenzije (brez podlage za srčni utrip) 46 × 46 × 10,6 mm.
Teža (brez traku) 34 g.
Barva: Superspeed Black (trak iz fluoroelastomera).
Vsebina paketa
- Pametna ura (vključno s standardnim pasom)
- Magnetni polnilni kabel
- Navodila za uporabo
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.