Ansmannova baterija 9V NiMH 270 mAh (1 kos) maxE

- 17%

simbolična fotografija

Ansmannova baterija 9V NiMH 270 mAh (1 kos) maxE
številka artikla
AG603100
OEM
10603
Proizvajalec
Ansmann
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

21,79 €

18,15 €

14,88 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 17,56 €
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

18,15 €

21,79 €

14,88 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Baterija za polnjenje 9V, 270 mAh pakiranje: blister po 1 NOVA TEHNOLOGIJA!!! maxE združuje prednosti Ni-MH in alkalnih baterij! Visokozmogljiva baterija NiMH 270 mA velikosti bloka E (9V polnilna baterija), ki ima znatno zmanjšano samopraznjenje, v 6 mesecih izgubi največ 20 % zmogljivosti. Primerna za široko uporabo v vseh aplikacijah. Ansmann te akumulatorske baterije proizvaja pod oznako maxE. Baterije imajo drugačno kemično sestavo, zaradi katere imajo drugačne uporabniške lastnosti kot običajne baterije za ponovno polnjenje 1. Akumulatorske baterije so dobavljene v napolnjenem stanju, stranka jih lahko uporablja takoj po nakupu, tako kot običajne baterije. 2. Znatno zmanjšano samopraznjenje, napolnjena baterija po 6 mesecih shranjevanja izgubi največ 20 % svoje zmogljivosti, preostalo energijo pa je mogoče hraniti do 5 let. Vedno je pripravljena za ponovno uporabo, ne bo vas pustila na cedilu, ko jo boste najmanj potrebovali. 3. Polni se lahko v vseh polnilnikih za NiCd in NiMH, ne potrebuje posebnega polnilnika. 4. Primeren je za vse običajne naprave in posebne aplikacije. Zaradi svojih lastnosti je ta vrsta polnilne baterije nova in poleg tega okolju prijazna alternativa alkalnim baterijam, saj ima z vidika potrošnika podobne lastnosti kot alkalne baterije, vendar jo lahko uporabljamo večkrat.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.