APPLE AirPods Max - Roza
668,13 €
610,04 €
500,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AirPods Max - Roza
Odlično prileganje
Ušesne slušalke AirPods Max imajo lok iz tkane mreže in ušesne blazinice iz spominske pene. Ta kombinacija zagotavlja, da se popolnoma prilegajo vsaki glavi, saj so individualno nastavljivi, kar zagotavlja udobje tudi po dolgih urah poslušanja najljubše glasbe.
Obvladovanje hrupa
Z aktivnim odpravljanjem šumov vas okolica ne bo motila niti na vlaku ali letalu. Za to poskrbi kombinacija napredne programske opreme, šestih mikrofonov, usmerjenih navzven, in izjemno zmogljivega Applovega čipa H1. Z načinom za prehod pa lahko takoj začutite svet okoli sebe, kadar to želite.
Prostorski zvok
Tehnologija prostorskega zvoka z dinamičnim zaznavanjem položaja glave prek žiroskopov in pospeškometrov poskrbi, da se boste ob poslušanju z Apple AirPods Max počutili kot v vrhunskem kinu.
Funkcije, ki vam bodo všeč
AirPods Max vključuje tehnologije, ki ste jih pri AirPodih že vzljubili. Med njimi so seznanjanje z enim dotikom ali samodejna prekinitev, ko snamete slušalke, in druge odlične funkcije.
Čarobna torbica
Slušalke preprosto vstavite v priloženo pametno torbico, kjer se samodejno preklopijo v izjemno varčen način, da ohranijo zmogljivost baterije.
Do 20 ur delovanja baterije
Brezžične slušalke z aktivnim odpravljanjem hrupa in prostorskim zvokom zagotavljajo do 20 ur zabave z enim polnjenjem s kablom Lightning. Poleg tega je samo 5 minut na polnilniku dovolj, da dobite energijo za še 1,5 ure poslušanja.
Specifikacije
Tehnični parametri | |
---|---|
Zasnova slušalk | z naglavnim trakom |
Vrsta slušalk | okoli ušesa |
Vrsta prenosa | brezžično (Bluetooth) |
Vrsta polnjenja | Strela |
Nadzor glasnosti | na slušalkah |
Mikrofon | Da |
Sprejemanje klica | Da |
Primerno za šport | Ne |
ANC (odpravljanje hrupa okolice) | Da |
Življenjska doba slušalk | 20 ur. |
Akustični sistem | Zaprto |
Dimenzije izdelka | |
Širina izdelka | 16,9 cm |
Višina izdelka | 18,7 cm |
Globina izdelka | 8,3 cm |
Teža izdelka | 0,4 kg |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.