APPLE iPad 10,2" (9. generacija) Wi-Fi Cellular 64GB - Srebrna
619,58 €
507,85 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE iPad 10,2" (9. generacija) Wi-Fi Cellular 64GB - Srebrna
APPLE iPad 10,2" (9. generacija) je varna izbira. S tem iPadom se boste lahko prebili skozi gnečo in našli informacije, ki jih potrebujete.
Prikaz
Tablični računalnik ima 10,2-palčni zaslon z ločljivostjo 2160 × 1620 px. Tako lahko vedno odlično vidite prikazano vsebino.
Povezovanje
Ima GPS za natančno določanje položaja. Ima brezžično povezljivost prek Bluetooth in Wi-Fi.
Baterije
Celodnevno nemoteno delovanje zagotavlja baterija z veliko zmogljivostjo.
Operacijski sistem
iPad ima lasten operacijski sistem iPadOS 15.
Napajanje
V iPadu lahko hkrati odprete več aplikacij in med njimi preklapljate po potrebi. Tablični računalnik je hiter in stabilen.
Delovna mesta
V napravi je čip A13 Bionic, ki zagotavlja stabilno in nemoteno delovanje. Napredni grafični procesor skrbi za odlično grafiko z do 20-odstotnim povečanjem hitrosti.
Življenjska doba baterije
Ne bojte se vzeti tabličnega računalnika s seboj na celodnevne opravke. Baterija z veliko zmogljivostjo vam bo omogočila dolge ure neomejene uporabe.
Upravljanje s peresom na dotik
Natančneje, priročneje in hitreje si delajte zapiske ali skice. Zaslon Retina se ne odziva le na dotik prsta, temveč tudi na Apple Pencil.
Zaslon Retina
Pri iPadu prevladuje velik 10,2-palčni zaslon. Ima vrhunsko ločljivost in vsak element prikaže v živih, svetlih barvah in natančnih podrobnostih.
Fotoaparati
S kamero na sprednji strani zaslona in na zadnji strani iPada lahko kakovostno posnamete vsak trenutek. Širokokotna sprednja kamera ima 12 megapikslov, zadnja širokokotna kamera pa 8 megapikslov.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.