APPLE iPhone 14 128 GB Blue

simbolična fotografija

APPLE iPhone 14 128 GB Blue
APPLE iPhone 14 128 GB Blue
APPLE iPhone 14 128 GB Blue
APPLE iPhone 14 128 GB Blue
APPLE iPhone 14 128 GB Blue
APPLE iPhone 14 128 GB Blue
številka artikla
31216842
OEM
mpvn3yc/a
Proizvajalec
Apple
Točke zvestobe: 35
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 16.12.2024 že pri vas

700,55 €

574,22 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 667,63 €
Na zalogi 10 kos, 16.12.2024 že pri vas

700,55 €

574,22 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

APPLE iPhone 14 128 GB Blue

EAN: 194253409564

Prikaz

6,1" Super Retina XDR OLED

Full HD 2532 × 1170 px

Finost 460 PPI

Kontrastno razmerje 2 000 000 : 1

Svetlost 1.200 nitov (HDR)

Podpora za Dolby Vision

Procesor in funkcije

Šestjedrni procesor Apple A15 Bionic

5-jedrna grafika

16-jedrni nevronski pogon

iOS 16

Bluetooth 5.3, NFC, GPS, GLONASS

Podpora za omrežja 5G

Odpornost IP68

Fotoaparati

12Mpx širokokotna kamera (f/1,5)

12Mpx ultraširokokotna kamera (f/2,4)

2× optični zoom, 5× digitalni zoom

Optična stabilizacija slike

Snemanje videoposnetkov 4K HDR (60 sličic na sekundo)

Baterije in polnjenje

Litij-ionska baterija

Do 20 ur predvajanja videoposnetkov

Do 80 ur predvajanja zvoka

Brezžično polnjenje Qi (7,5 W)

Brezžično polnjenje MagSafe (15 W)

Hitro polnjenje (20 W)

Druge funkcije

Odkrivanje nesreč

Zadnji magnetni del MagSafe

Priključek Lightning

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta
Barva
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Certifikati
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartic
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Znamka procesorja
Vrsta baterije
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci
Moč polnjenja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1213 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

91% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.