APPLE iPhone 14 512 GB Blue
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE iPhone 14 512 GB Blue
Odkrijte odličen zaslon
6,1-palčni zaslon Super Retina XDR OLED z ločljivostjo Full HD 2532 × 1170 px.
Zaslon je zaščiten s steklom Ceramic Shield.
Zaslon zagotavlja popolno reprodukcijo barv in popolne črne odtenke.
Procesor in funkcije
Applov šestjedrni procesor A15 Bionic, izdelan na podlagi 5 nm tehnologije.
Operacijski sistem iOS 16.
Podpora za omrežja Bluetooth 5.3, NFC, GPS, GLONASS in 5G.
Odpornost na vodo in prah IP68.
Fotoaparati
Širokokotna kamera 12 Mpx (f/1,5) in ultra širokokotna kamera 12 Mpx (f/2,4).
2-kratni optični zoom in do 5-kratni digitalni zoom.
Optična stabilizacija slike s premikom senzorja.
Snemajte videoposnetke HDR z Dolby Vision v ločljivosti 4K.
Delovanje baterije in MagSafe
Baterija zdrži do 20 ur predvajanja videoposnetkov in do 80 ur predvajanja zvoka.
Podpira brezžično polnjenje Qi (7,5 W) in MagSafe (15 W).
Podpora za hitro polnjenje (20 W).
Zadnji magnetni del MagSafe za dodatno opremo.
Varnostne funkcije
Zaznavanje nesreč in samodejni klic na številko 112 ali klic v sili.
Zaznavanje nenadnih sprememb hitrosti, tlaka, smeri ali zvoka udarca.
Specifikacije
- Zaslon: 6,1-palčni Super Retina XDR, 2532 × 1170 px
- Procesor: 6-jedrni Apple A15 Bionic
- Operacijski sistem: iOS 16
- Kamera: 12Mpx širokokotna in 12Mpx ultraširokokotna
- Baterija: 20 ur predvajanja videoposnetkov, 80 ur predvajanja zvoka
- Dimenzije: 71,5 mm x 146,7 mm x 7,8 mm
- Teža: 172 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.