APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe

- 7%

simbolična fotografija

APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe
APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe
APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe
APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe
APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe
številka artikla
31216941
OEM
mpu63zm/a
Proizvajalec
Apple
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 13 kos, v četrtek že pri vas

61,04 €

56,57 €

46,37 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 55,41 €
Na zalogi 13 kos, v četrtek že pri vas

56,57 €

61,04 €

46,37 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

APPLE iPhone 14 Pro prozoren etui z MagSafe

EAN: 194253416982

Vrhunska zaščita za vaš iPhone

Ohišje APPLE iPhone 14 Pro Clear Case with MagSafe je izdelano iz mešanice optično prozornega polikarbonata in prožnih materialov. To tanko in lahko ohišje se odlično prilega roki, zanesljivo ščiti vaš iPhone in omogoča, da njegova barva izstopa.

Varnost in funkcionalnost v enem

Ohišje popolnoma obdaja gumbe telefona in ne ovira njegovega upravljanja. Odporen je na praske, njegovi optimizirani materiali pa tudi po dolgem času ne porumenijo.

Vgrajeni magneti za enostavno pritrditev

Zahvaljujoč vgrajenim magnetom, ki so popolnoma usklajeni z iPhonom 14 Pro, se vsakič čarobno pritrdi, brezžično polnjenje pa je hitrejše.

Enostavno polnjenje z nameščenim pokrovom

Ko želite napolniti iPhone, nanj preprosto pritrdite polnilnik MagSafe z nameščenim pokrovom ali ga položite na polnilnik Qi.

Preizkušeno za največje zadovoljstvo

Vsako pokrivalo Apple je bilo med oblikovanjem in izdelavo na tisoče ur preizkušano. Zato ni le dobro videti, temveč tudi ščiti vaš iPhone pred padci in praskami.

Parametri

Vrsta dodatka
Naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.