Apple iPhone 15 Plus/128 GB/modra
1 158,29 €
949,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPhone 15 Plus/128 GB/modra
EAN izdelka: 195949041242
Oblikovanje in materiali
iPhone 15 Plus je izdelan iz aluminija, zadnja stran pa je iz barvnega stekla.
Varnostne funkcije
Telefon omogoča klicanje v sili SOS in zaznavanje trka avtomobila.
Združljivost s sistemom MagSafe
Združljiv je z ovitki MagSafe, denarnicami, brezžičnimi polnilniki in drugimi dodatki.
Operacijski sistem in procesor
V telefonu deluje operacijski sistem iOS 17, poganja pa ga čip A16 Bionic.
Čip ima šestjedrni procesor, petjedrni grafični procesor in šestnajstjedrni nevronski procesor.
Uporabniški pomnilnik
Telefon ima 128 GB uporabniškega pomnilnika.
Prikaz
6,7-palčni zaslon Super Retina XDR z ločljivostjo 2796 × 1290 pik na palec.
Podprta omrežja
Telefon podpira dve karti SIM (dve aktivni karti eSIM ali nano-SIM in eSIM).
- GSM/EDGE
- UMTS/HSPA
- DC-HSDPA
- 5G (pasovi pod 6 GHz) s tehnologijo MIMO 4×4
- Gigabitni LTE
GPS
Telefon je opremljen s sistemi GPS, GLONASS, Galileo, QZSS in BeiDou.
Povezljivost
Telefon podpira USB-C/USB 2, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3 in NFC z načinom čitalnika.
Senzorji
Telefon je opremljen s funkcijo Face ID, sprednjo kamero TrueDepth za prepoznavanje obrazov, žiroskopom z visokim dinamičnim razponom, merilnikom pospeška, ki zaznava velike preobremenitve, dvema senzorjema okoliške svetlobe, barometrom in senzorjem bližine.
Fotoaparat
Zadnja kamera ima napreden dvojni fotografski sistem (48 MP glavna kamera in 12 MP ultraširokokotna kamera) in omogoča fotografije v izjemno visoki ločljivosti (24 MP in 48 MP).
S sprednjo kamero TrueDepth lahko posnamete fotografije z ločljivostjo 12 MP.
Baterije
Telefon ima vgrajeno litij-ionsko baterijo za polnjenje, podpira brezžično polnjenje prek sistema MagSafe ali Qi in omogoča do 26 ur predvajanja videoposnetkov.
Dimenzije in teža
Telefon meri 160,9 x 77,8 x 7,8 mm in tehta 201 g.
Vsebina paketa
Paket vključuje iPhone z iOS 17 in polnilni kabel USB-C (1 m).
Garancija
Za telefon velja 12-mesečno jamstvo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.