Apple iPhone 15 Plus/512GB/črna
1 553,91 €
1 273,70 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPhone 15 Plus/512GB/črna
EAN: 195949042508
Oblikovanje
Steklena zadnja plošča in aluminijast okvir.
Varnostne funkcije
Klic SOS v sili in zaznavanje prometnih nesreč.
Združljivost s sistemom MagSafe
Združljiv z ovitki MagSafe, denarnicami in brezžičnimi polnilniki.
Operacijski sistem
iOS 17 za nemoteno delovanje.
Napajanje
Čip A16 Bionic - 6-jedrni CPU/ 5-jedrni GPU/ 16-jedrni nevronski procesor.
Uporabniški pomnilnik
512 GB za vse datoteke in podatke.
Prikaz
6,7-palčni zaslon Super Retina XDR. Ločljivost 2796 × 1290 pri 460 slikovnih točkah na palec.
Podprta omrežja
- Dvojna SIM (dve aktivni eSIM ali nano-SIM in eSIM)
- GSM/EDGE
- UMTS/HSPA
- DC-HSDPA
- 5G (pasovi pod 6 GHz) s tehnologijo MIMO 4×4
- Gigabitni LTE
GPS
GPS, GLONASS, Galileo, QZSS in BeiDou.
Povezljivost
- USB-C/ Podpira USB 2
- Wi-Fi 6
- Bluetooth 5.3
- NFC z načinom branja
Senzorji
- ID obraza
- Sprednja kamera TrueDepth za prepoznavanje obraza
- Žiroskop z visokim dinamičnim razponom
- Zaznavanje visoke preobremenitve z akcelerometrom
- Dva senzorja okoliške svetlobe
- Barometer
- Senzor bližine
Fotoaparat
Zadaj: Napreden dvojni fotografski sistem (48 MP glavna kamera in 12 MP ultraširokokotna kamera). Fotografije z izjemno visoko ločljivostjo (24 MP in 48 MP).
Spredaj: fotografije TrueDepth 12 MP/ zaslonka f/1,9.
Baterije
Vgrajena litij-ionska baterija za ponovno polnjenje. Brezžično polnjenje prek MagSafe ali Qi. Do 26 ur predvajanja videoposnetkov. Z 20W ali zmogljivejšim adapterjem se v 30 minutah napolni do 50 %.
Dimenzije in teža
160,9 x 77,8 x 7,8 mm, masa 201 g.
Vsebina paketa
iPhone z iOS 17, polnilni kabel USB-C (1 m).
Garancija
12 mesecev.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.