Apple iPhone SE 3 128 GB polnoč
669,56 €
548,82 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPhone SE 3 128 GB polnoč
EAN: 194253013839
Predstavljamo spletno stran
Zmogljiv in eleganten Apple iPhone SE 2022.
Oblikovanje
Elegantna kombinacija stekla in aluminija.
Na voljo v črni, beli in rdeči barvi.
Napajanje
Ima superhitri čip A15 Bionic 5G.
Vodoodporna zasnova IP67.
20W hitro polnjenje.
Prikaz
4,7-palčni zaslon Retina HD s tehnologijo IPS.
Gostota pik 326 PPI, svetlost do 625 nitov.
Pod zaslonom je gumb Touch ID.
Fotoaparat
Širokokotna kamera 12 Mpx z zaslonko f/1,8.
Bliskavica LED True Tone in 5-kratni digitalni zoom.
Sprednja kamera 7 milijonov slikovnih pik z zaslonko f/2,2.
Procesor in vzdržljivost
Čip Apple A15 Bionic, izdelan s 7 nm tehnologijo.
2 zmogljiva in 4 učinkovita računalniška jedra.
Do 15 ur predvajanja videoposnetkov, 10 ur pretakanja videoposnetkov in do 50 ur predvajanja glasbe.
Operacijski sistem
iOS 15, da bi čim bolj izkoristili zmogljivosti procesorja.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 4,7"
- Vrsta zaslona: Retina HD (IPS)
- Ločljivost zaslona: 1334 × 750
- Proizvajalec procesorja: Apple
- Model procesorja: A15 Bionic
- Število jeder: šestjedrno
- Vrsta kartice SIM: nano SIM eSIM
- Konfiguracija kartice: ena SIM eSIM
- Zasnova telefona: zaslon na dotik
- Stopnja zaščite: IP67
- Operacijski sistem: iOS 15
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Brezžične tehnologije: Wi-Fi, Bluetooth, NFC, GPS, GLONASS, Galileo, Beidou, 5G, 4G/LTE, A-GPS
- Število objektivov zadnje kamere: 1
- Ločljivost zadnje kamere: 12 Mpx
- Odprtina zadnje kamere: f/1,8
- Ločljivost videa: 3840 × 2160 (Ultra HD)
- Število objektivov sprednje kamere: 1
- Ločljivost sprednje kamere: 7 Mpx
- Odprtina sprednje kamere: f/2,2
- Vrsta baterije: Li-Pol
- Funkcije baterije: hitro polnjenje, brezžično polnjenje
- Moč polnjenja: 20
- Priključek: strela
- Varnost: čitalnik prstnih odtisov na ohišju
- Širina izdelka: 6,7 cm
- Višina izdelka: 13,8 cm
- Globina izdelka: 0,7 cm
- Teža izdelka: 0,1 kg
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.