Apple iPhone SE 3 128 GB Starlight

simbolična fotografija

Apple iPhone SE 3 128 GB Starlight
Apple iPhone SE 3 128 GB Starlight
številka artikla
31216675
OEM
mmxk3cn/a
Proizvajalec
Apple
Točke zvestobe
34
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

692,55 €

567,66 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 669,72 €
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

692,55 €

567,66 € Brez DDV

Opis in parametri

Apple iPhone SE 3 128 GB Starlight

EAN: 194253014126

Izvedba in oblikovanje

Apple iPhone SE 3 ponuja zmogljivost v klasičnem dizajnu.

Ima zmogljiv čip 5G A15 Bionic.

Prikaz

4,7-palčni zaslon Retina HD s tehnologijo IPS.

Gostota pik 326 PPI, svetlost do 625 nitov.

Fotoaparat

Glavna kamera 12 MP z zaslonko f/1,8, bliskavico LED True Tone in 5-kratno digitalno povečavo.

Sprednja kamera 7 MP z zaslonko f/2,2 je idealna za selfije in videoklice.

Procesor

Zelo hiter čip Apple A15 Bionic in zmogljiva štirijedrna grafika.

Izdelan je s tehnologijo 7 nm, zato zagotavlja večjo zmogljivost in varčevanje z energijo.

Operacijski sistem

Operacijski sistem iOS 15 je pripravljen kar najbolje izkoristiti procesor Apple A15 Bionic.

Izboljšana varnost in pretočnost sistema.

Specifikacije

  • Diagonala zaslona: 4,7"
  • Vrsta zaslona: Retina HD (IPS)
  • Ločljivost zaslona: 1334 × 750
  • Proizvajalec procesorja: Apple
  • Model procesorja: A15 Bionic
  • Število jeder: šestjedrno
  • Notranji pomnilnik: 128 GB
  • Operacijski sistem: iOS 15
  • Ločljivost zadnje kamere: 12 Mpx
  • Ločljivost sprednje kamere: 7 Mpx
  • Vrsta baterije: Li-Pol

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Število jeder procesorja
Certifikati
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartic
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Znamka procesorja
Vrsta baterije
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.