Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ustvari prijetno hladno oazo, kjerkoli jo potrebujete
Domiselna tehnologija Hydro-Chill za osvežujoč hlad
Hladi s čisto vodo - popolnoma brez kemikalij
Prihranite veliko denarja z minimalno porabo energije
Tri nastavitve hitrosti in hlajenja: idealno prilagojene vašim potrebam
7 izbirnih razpoloženjskih luči ustvarja prijetno oazo za vas
Naprava je tiha, zato jo lahko uporabljate v pisarni, spalnici itd.
Zamenljiv filter - lahko ga naročite posebej
Priročno polnjenje prek električne vtičnice ali kabla USB
Kompakten in prenosen, za uporabo v vsakem prostoru ali na poti
Deluje približno 8 ur na polnjenje
Originalni znan iz televizije!
Uživajte v svoji osebni oazi miru z revolucionarnim sistemom LIVINGTON Arctic Air, ki prostor hladi z izhlapevanjem vode.
S tehnologijo Hydro-Chill naprava z izhlapevanjem čiste vode poskrbi za prijeten hlad v vaši neposredni okolici. Hladen in vlažen zrak se razprši enakomerno in naravno, v nasprotju z običajnimi klimatskimi napravami, ki uporabljajo kemikalije in po nepotrebnem obremenjujejo vaše telo.
S tremi nastavitvami hitrosti in hlajenja ter 7 izbirnimi razpoloženjskimi lučmi ustvari oazo udobja na katerem koli mestu. V pisarni, otroški sobi, spalnici ali dnevni sobi deluje popolnoma neslišno in enakomerno razporedi hladen zrak okoli vas.
Je kompakten in lahek, zato ga lahko v trenutku prenesete in uporabite kjer koli: doma, v službi, na kampiranju ali na poti. Naprava je mobilna in jo lahko uporabljate, kjer koli ste: preprosto jo priključite v vtičnico ali kabel USB.
Filter lahko po potrebi preprosto zamenjate, lahko ga naročite ločeno.
Informacije o izdelku:
Največji čas: 8 ur
5 V DC 1,5-2,0 A, 7,5-10 W
Napajanje: 100-240 V ~ 50/60 Hz 0,2 A
Kabel USB: 190 cm
Dimenzije: 168 mm x 170 mm x 172 mm
Rezervoar: 750 ml
Hitrost vetra: 3,08 m/s
Glasnost: ? 65 dB na razdalji 30 cm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.