ARCTIC ventilator F8 PWM CO, 80 mm, črn
9,41 €
7,71 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ARCTIC ventilator F8 PWM CO, 80 mm, črn
EAN: 4895213702874
Domov
Optimizirajte hlajenje računalnika s tem zmogljivim ventilatorjem ARCTIC F8 PWM CO.
Značilnosti
- Hitrost ventilatorja: 300-2000 vrtljajev na minuto
- Pretok zraka: 31 CFM/ 52,7 m3/h
- Statični tlak: 1 mm/H2O
- Hrup: 0,3 Sone
- Tip ventilatorja: standardni
- Vrsta nadzora: pst
- Vrsta priključka: 4-kolutni konektor 4-kolutna vtičnica
- Ventilatorski ležaj: dvojni kroglični ležaj
- Delovna temperatura: 0-40 °C
- Napetost: 12 V DC
- Začetna napetost: 5,5 V
- Tok/napetost: 0,14 A / 12 V
- Dolžina kabla: 400 mm
- Dimenzije: 80 x 80 x 25 mm
- Teža: 72 g
Podrobnosti
ARCTIC F8 PWM CO je opremljen s tehnologijo PWM, ki matični plošči omogoča natančen nadzor hitrosti ventilatorja. To zagotavlja potrebno hlajenje in zmanjšuje hrup.
Ventilator uporablja tehnologijo PST (PWM Sharing Technology), ki s sinhronizacijo vseh ventilatorjev v računalniku zmanjšuje hrup. To pomeni, da vsi ventilatorji delujejo skupaj in povečajo hitrost le po potrebi.
Inovativna zasnova lopatic ventilatorja izboljša pretok zraka in omogoča zelo učinkovito prezračevanje. Lopatke so zasnovane tako, da zmanjšujejo hrup, hkrati pa zagotavljajo želeni pretok zraka in tlak.
Zaradi visokokakovostnega dvojnega ležaja lahko ventilator deluje neprekinjeno 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez kakršne koli izgube zmogljivosti. Na ta ležaj manj vplivata prah in visoka temperatura kot na splošne ležaje, zato je idealna izbira, ko gre za zanesljivost.
Življenjska doba ventilatorja je do 5-krat daljša kot pri modelih s splošnimi ležaji. Naše izdelke testiramo v različnih, včasih zelo neugodnih pogojih, da zagotovimo njihovo dolgoročno zanesljivost in kakovost.
Za ta ventilator velja 6-letna garancija proizvajalca.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.