Armac Čisti sinusni val 1000VA LCD

- 8%

simbolična fotografija

Armac Čisti sinusni val 1000VA LCD
številka artikla
AG264859
OEM
R/1000I/PSW
Proizvajalec
Armac
Točke zvestobe: 15
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

326,39 €

300,97 €

246,70 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 300,96 €
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

300,97 €

326,39 €

246,70 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Armac Rack Čisti sinusni val 1000 Armac se ukvarja z izdelavo rezervnih napajalnikov, podaljškov in dodatne opreme. V tem primeru so predstavili linijo rezervnih napajalnikov Rack Pure Sine Wave, ki so zasnovani za uporabo v stojalu. Ti imajo vgrajen procesor, ki zagotavlja pravilno delovanje naprave, in vgrajen modul, ki zagotavlja samodejno prilagajanje napetosti priključeni napravi. Zaradi čistega sinusnega vala so ti napajalniki primerni za napajanje opreme z motorjem ali grelnikom: laserskih tiskalnikov, skenerjev, garažnih vrat, električnih zaves itd. Prednosti napajalnika Rack Pure Sine Wave 1000 -samodejno prilagajanje napetosti -zaščita pred preobremenitvijo, kratkim stikom in praznjenjem -LCD zaslon z osnovnimi informacijami -možnost namestitve v 19-palčno omaro -RJ-45 zaščita pred prenapetostjo -Komunikacijska vrata USB Posebna programska oprema Rezervno napajanje in njegovo delovno okolje je mogoče spremljati v realnem času in nadzorovati z namensko programsko opremo PowerManager, vključno s prisilnim izklopom. Ključne funkcije To je 1000 VA/800 W rezervni napajalnik z interaktivno topologijo, čistim sinusnim valovanjem in možnostjo namestitve v 19-palčno omaro (2U). Za prikaz osnovnih informacij je vključen zaslon. Ima priključke: 4x IEC C13 (izhod), 1x IEC C14 (vhod), 1x USB 2.0 type-B, 2x RJ-45. Funkcije vključujejo samodejno prilagajanje napetosti, zaščito pred preobremenitvijo, kratkim stikom in praznjenjem, zaščito pred prenapetostjo RJ-45 ter spremljanje in upravljanje z namensko programsko opremo. *Programska oprema je na voljo za prenos na proizvajalčevem spletnem mestu. **Kabel USB ni vključen.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.