Art Black producent SODASTREAM
114,12 €
111,54 €
91,43 € Brez DDV
Kupiti odprto za 120,35 €
Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SodaStream ART Black: sodoben aparat za pripravo peneče vode
SodaStream ART Black je eleganten in praktičen vrhunski domači aparat za pripravo peneče vode.
Premium funkcije
Ima ergonomski vzvod za nastavitev intenzivnosti perlanja.
Opremljen je z litrsko steklenico za vodo, ki jo lahko operete v pomivalnem stroju.
Uporablja patentiran sistem QuickConnect za hitro pritrditev steklenice brez vijačenja.
Ekonomski in ekološki
1 liter peneče vode vas bo stal le 2,99 CZK.
Brez potrebe po priklopu na elektriko varčuje z energijo in je okolju prijazen.
Vsebina paketa
- Proizvajalec peneče vode ART
- Plastenka za vodo za večkratno uporabo, ki ne vsebuje BPA
- 1 plastenka s plinom CO2 za živila, pripravi do 80 litrov sodavice
Oblikovanje in uporaba
Aparat za pripravo sode SodaStream ART Black se ponaša s sodobnim in edinstvenim videzom.
Zasnovan je tako, da ga lahko udobno namestite pod vsako kuhinjsko omarico, na bar in poleg kavnega aparata.
Črno ohišje izdelovalca je poudarjeno s tanko srebrno silhueto, ki poudarja sodoben videz vrhunskih naprav 21. stoletja.
Naredite svoje pijače
SodaStream ART Black vam omogoča pripravo sveže, osvežilne pijače po vašem okusu.
Dodajte sadje za zdravo domačo limonado ali izberite med različnimi okusi SodaStream.
Odlično za vsak dom
SodaStream ART Black je odlična izbira za vsak dom, ki išče zdrav, okolju prijazen in eleganten način za pripravo lastnih gaziranih pijač.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.