Aruba 2530-24 HP RENEW Switch J9782AR

- 16%

simbolična fotografija

Aruba 2530-24 HP RENEW Switch J9782AR
številka artikla
3460159
OEM
J9782AR
Proizvajalec
HP Enterprise
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v torek že pri vas

206,57 €

173,00 €

141,80 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 172,92 €
Na zalogi 3 kos, v torek že pri vas

173,00 €

206,57 €

141,80 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Obr. Klíčové vlastnosti 438793a

Ključne lastnosti

Cenovno učinkovita, zanesljiva in varna serija stikal Aruba
Prilagodljivo upravljanje prek Aruba AirWave, Aruba
Central in Aruba ClearPass Policy Manager.
Prava velikost namestitve z izbiro med 8, 24 in 48 napravami
Gigabitna in hitra ethernetna vrata
Do 370 W PoE za napajanje interneta stvari
Podpora za API REST
Enostavno uvajanje s funkcijo Zero Touch Provisioning

Obr. Podpora kabelového a bezdrátového připojení 438793b

Žična in brezžična podpora

Samodejna konfiguracija stikala samodejno konfigurira stikalo
za različne nastavitve, kot so VLAN, CoS, največja moč PoE,
in prednost PoE, ko je zaznana dostopna točka Aruba.
Vloga lokalnega uporabnika določa nabor pravilnikov na podlagi stikala v
področja, kot so varnost, avtentikacija in QoS. Uporabnik
Vloge lahko skupini uporabnikov ali naprav dodelite z uporabo
konfiguracija lokalnega stikala (samo različica YA)

Kakovost storitev (QoS)

Določanje prednosti prometa (IEEE 802.1p) za delovanje v realnem času.
Podpora osmim prednostnim ravnem, ki se nanašajo na
dve ali štiri vrstice.
Poenostavljena konfiguracija kakovosti storitev (QoS)
Prednostno razvrščanje prometa glede na vrata z navedbo vrat in
prednostne ravni.
Z določitvijo VLAN določite prednost prometa na podlagi VLAN.
in prednostne ravni.
Razred storitve (CoS) določa prednostno oznako IEEE 802.1p
na podlagi naslova IP, vrste storitve IP (ToS), plasti 3
protokol, številke vrat TCP/UDP...

Poenostavljena konfiguracija in upravljanje

Platforma za upravljanje oblaka Aruba Central ponuja
preprost, varen in stroškovno učinkovit način upravljanja stikal.
Izpolnjuje zahteve standarda RFC 7030 za registracijo šifrirnega ključa.
ZTP (Zero-Touch-Provisioning) poenostavi namestitev naprave.
infrastruktura stikal z uporabo postopka, ki temelji na DHCP.
s tehnologijo AirWave.
Prilagodljivo upravljanje - podpira centralno upravljanje v oblaku.
in lokalnega sistema AirWave, ne da bi bilo treba raztrgati in zamenjati
infrastruktura za preklapljanje

Tehnične specifikacije

Vrata: (24) vrata RJ-45 s samodejnim zaznavanjem 10/100; (2) vrata s samodejnim zaznavanjem 10/100/1000; (2) fiksna vrata Gigabit Ethernet SFP;
Pomnilnik in procesor: ARM9E @ 800 MHz ;128 MB flash
Velikost paketnega predpomnilnika: 1,5 MB dinamično dodeljenih; 256 MB DDR3 DIMM
Zakasnitev: 100 Mb zakasnitev: < 1,7 µs; 1000 Mb zakasnitev: < 1,1 µs
Prepustnost: do 9,5 Mp/s
Preklopna moč: 12,8 Gb/s
Možnost zlaganja: 16 stikal
Funkcije upravljanja: Aruba Central in Aruba AirWave Network; upravljanje; IMC-Intelligent Management Center; vmesnik ukazne vrstice; spletni brskalnik; meni za konfiguracijo; upravljanje zunaj pasu (serijski vmesnik RS-232C ali Micro USB); IEEE 802.3 Ethernet MIB; Repeater MIB; Ethernet interface MIB;
Vhodna napetost: 100-127 / 200-240 VAC
Območje delovne vlažnosti: 15 do 95 % pri 40 °C (brez kondenzacije)
Poraba energije: 14,7 W (največ)
Odvajanje toplote: 50 BTU/uro (52,75 kJ/uro)
Najmanjše mere: 44,2 x 24,64 x 4,45 cm
Teža: 2,59 kg

Parametri

PoE budget (W)
Maksimalno število vrat
Upravljanje
Število vrat LAN
Funkcija
Lastnosti switche
Hitrost prenosa LAN (Mbps)
Število vrat PoE Out
Število vrat Combo
Število vrat SFP28
Število SFP vrat
Število SFP+ vrat
Podprti standardi PoE
Ventilator
Število vrat QSFP+
Število vrat QSFP28

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.