Aruba 6000 48G 4SFP stikalo R8N86AR OBNOVITEV
611,76 €
501,44 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aruba 6000 48G 4SFP stikalo R8N86AR OBNOVITEV
EAN: 726354
Povečajte zmogljivost omrežja s stikalom Aruba 6000 48G 4SFP. To stikalo je idealno za zahtevna omrežja.
Specifikacije pristanišča
Stikalo Aruba 6000 48G 4SFP ima 48 vhodov 10/100/1000BASE-T in 4 vhode SFP 1G/1G. Vključuje tudi 1x konzolna vrata USB-C in 1x gostiteljska vrata USB tipa A za enostavno povezljivost in upravljanje.
Dimenzije in teža
Aruba 6000 48G 4SFP meri 4,39 cm x 44,2 cm x 24,74 cm in tehta 3,42 kg. Je kompakten in lahek za enostavno namestitev in prenašanje.
Moč in zmogljivost
Switch ima dvojedrni procesor ARM Cortex A9 s frekvenco 1016 MHz, 4 GB pomnilnika DDR3 in 16 GB pomnilnika eMMC flash. Njegova preklopna zmogljivost je 104 Gb/s, prepustnost pa 77,3 Mpps.
Varnost in predpisi
Aruba 6000 48G 4SFP izpolnjuje varnostne standarde UL 60950-1, IEC 60950-1, EN 60950-1, CAN/CSA-C22.2 št. 60950-1, EN 60825-1, UL 62368-1 Ed. 2, IEC 62368-1 Ed. 2, EN 62368-1:2014.
Delovni pogoji
Aruba 6000 48G 4SFP lahko deluje pri temperaturah od 0 °C do 45 °C in relativni vlažnosti od 15 % do 95 % pri 40 °C.
Električne lastnosti
Stikalo deluje pri frekvenci 50/60 Hz, napetosti 100-127 VAC / 200-240 VAC in toku 0,8 A / 0,5 A. Poraba energije v mirovanju je 20,6 W, največja poraba energije (brez PoE) pa je 44,2 W.
Ključne lastnosti
- 48x 10/100/1000BASE-T vrat
- 4x vrata SFP 1G/1G
- Konzolna vrata USB-C in gostiteljska vrata USB tipa A
- Dvojedrni procesor ARM Cortex A9 s frekvenco 1016 MHz
- 4 GB pomnilnika DDR3 in 16 GB bliskovnega pomnilnika eMMC
- Komutacijska zmogljivost 104 Gb/s in prepustnost 77,3 Mpps
Za nemoteno delovanje dobavljamo fiksne napajalnike in fiksne ventilatorje.
Aruba 6000 48G 4SFP je idealen za zahtevna omrežja, ki zahtevajo visoko zmogljivost in zanesljivost.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.