ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG RYUJIN 360, 3x120mm
246,78 €
202,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG RYUJIN 360, 3x120mm
Vodni hladilnik z zmogljivim zaslonom OLED
ASUS ROG RYUJIN 360 je vodni hladilnik CPU z 1,77-palčnim barvnim zaslonom OLED za takojšen prikaz sistemskih statistik in prilagojenih dnevnikov ali animacij.
Hlajenje in nadzor
Vgrajeni mikro ventilator pomaga ohladiti VRM in območje M.2 za do 20 °C. Ventilatorji Noctua Industrial PPC PWM zagotavljajo visok pretok zraka in minimalen hrup. LiveDash je enotno nadzorno središče za osvetlitev in zaslon OLED.
Oblikovanje in gradnja
Sodobno estetiko poudarjata individualno naslavljanje RGB in premaz črpalke NCVM. Hladilnik je zasnovan tako, da dopolnjuje matične plošče ROG in je osrednji element vaše sestave. Ojačane pletene cevi za večjo vzdržljivost.
Tehnične specifikacije
Vodni blok
- Dimenzije: 100 x 100 x 70 mm
- Material (procesorska plošča): baker
- Podpora za procesorsko vtičnico: Intel: LGA 115x,1366, 2011, 2011-3, 2066; AMD: AM4, TR4*
Radiator
- Dimenzije: 394 x 121 x 27 mm
- Material: aluminij
- Dolžina cevi: 380 mm
Ventilator
- 3 x Noctua NF-F12 industrialPPC 2000 PWM
- Velikost: 3 reže (120 mm)
- Hitrost: 450 ~ 2000 vrtljajev na minuto /- 10 %
- Statični tlak: 3,94 mmH2O
- Pretok zraka: 71,6 CFM / 121,8 m3h
- Hrup: 29,7 dB(A)
Posebne značilnosti
- Zaslon OLED: 1,77-palčni barvni zaslon OLED
- Podpora za sinhronizacijo AURA: Da
Združljivost in garancija
Podpora za Intel: LGA 1150, 1151, 1152, 1155, 1156, 1366, 2011, 2011-3, 2066 in AMD: AM4, TR4*. 3 leta garancije.
Pakiranje
V paketu boste našli vodni hladilnik ROG RYUJIN 360, komplet vijakov in nosilcev, 3 x 120 mm ventilatorje Noctua NF-F12 iPPC 2000 PWM in predhodno naneseno termalno pasto.
Opomba
*Montažni nosilec je vključen v paket procesorja TR4 in ne v paket RYUJIN.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.