ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360, 3x120mm
233,18 €
191,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360
ROG STRIX LC II 360 je vodni hladilnik za procesor "vse v enem".
Ključne lastnosti
- Tehnologija Aura Sync
- Podpora za procesorje Intel LGA 1700, 1200, 1150, 1151, 1152, 1155, 1156, 2011, 2011-3, 2066
- Podpora procesorjem AMD AM4/TR4
- Trije 120 mm ventilatorji hladilnika ROG
Črpalka in ventilatorji
Sedma generacija črpalke Asetek zagotavlja izjemno hlajenje in minimalen hrup z delovnim razponom od 840 vrtljajev na minuto.
Trije ventilatorji hladilnika, ki jih je zasnoval ROG, zagotavljajo optimiziran pretok zraka in statični tlak.
Razsvetljava in oblikovanje
Osvetlitev ARGB na ohišju črpalke s prevleko NCVM ustvarja elegantno in sodobno obliko.
Estetski videz odlično dopolnjuje osnovne plošče ROG iz osrednjega dela.
Trajnost in materiali
Ojačane cevi z ojačanim plaščem zagotavljajo večjo vzdržljivost.
Material bloka (procesorska plošča): baker.
Material radiatorja: aluminij.
Specifikacije ventilatorja
- Velikost: 3 x reže za ventilatorje (120 mm)
- Dimenzije: 120 x 120 x 25 mm
- Število vrtljajev: 800 - 2500 vrt/min /- 10 %
- Statični tlak: 5,0 mmH2O
- Pretok zraka: 80,95 CFM/137,5 m3h
- Hrup: 37,6 dB(A)
- Način nadzora: PWM/DC
Združljivost in vsebina paketa
Podpora za sinhronizacijo AURA: da
Združljivost z Intelom: LGA 1700, 1200, 115x, 2011, 2011-3, 2066
Združljivost z AMD: AM4, TR4*
Vsebina paketa: 1 x tekočinski hladilnik (s predhodno naneseno toplotno pasto), 3 x 120 mm ventilator hladilnika, 1 x kabel USB za nadzor programske opreme, 1 x paket dodatne opreme z vijaki in nosilci, 1 x priročnik za hiter začetek, 1 x nalepka ROG
Garancija
Garancija 6 let
Opomba: *Montažni nosilec je priložen procesorju TR4.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.