AVACOM Baterija za Apple iPhone 6s, Li-Ion 3, 82 V 1715 mAh (nadomestna 616-00036)

- 8%

simbolična fotografija

AVACOM Baterija za Apple iPhone 6s, Li-Ion 3, 82 V 1715 mAh (nadomestna 616-00036)
AVACOM Baterija za Apple iPhone 6s, Li-Ion 3, 82 V 1715 mAh (nadomestna 616-00036)
številka artikla
31020124
OEM
GSAP-IPH6S-1715
Proizvajalec
AVACOM
0 ocen
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

18,48 €

17,03 €

13,96 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 16,53 €
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

17,03 €

18,48 €

13,96 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AVACOM Baterija za Apple iPhone 6s, Li-Ion 3,82 V 1715 mAh

EAN: 8591849077473

Zakaj zamenjati baterijo?

Je vaš iPhone 6s počasen? Ali ne zdrži tako dolgo z enim polnjenjem kot prej?

Rešitev je lahko zamenjava baterije.

Kdaj zamenjati baterijo?

Preverite stanje baterije (Nastavitve - Baterija - Stanje baterije).

Če je stanje baterije pod 80 %, priporočamo zamenjavo.

Prednosti baterij AVACOM

Nadomestna baterija AVACOM za iPhone 6s ima zmogljivost 1715 mAh.

Iste specifikacije kot originalna baterija Apple.

Zanesljiva in celovita zamenjava.

Varnostne funkcije

Preprečujejo prekomerno polnjenje, premajhno polnjenje, polnjenje s prevelikim tokom in kratek stik.

Pakiranje

Vključuje celoten komplet orodij za zamenjavo baterije.

Nadomestni lepilni trakovi za pritrditev baterije.

Nasveti za zamenjavo baterije

Namestitev nadomestnega dela mora opraviti usposobljena oseba.

Za morebitne poškodbe, nastale zaradi nepravilnega ravnanja med sestavljanjem, ste 100-odstotno odgovorni sami.

Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu baterije?

Priporočamo, da baterijo kupite pri uglednem prodajalcu.

Izogibajte se najcenejšim baterijam, saj so lahko kratkotrajne in se napihnejo.

Ni priporočljivo kupovati tako imenovanih baterij s povečano zmogljivostjo. Dejanska zmogljivost je enaka kot pri originalni bateriji.

Garancijski pogoji

Garancija 24 mesecev (za posameznike), lahko se uporablja za proizvodne napake.

Zahtevki ne veljajo za nadomestne dele, mehansko poškodovane stranke in primere kršitve blagovne znamke.

Neuporabljeno blago lahko vrnete v 30 dneh.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatka
Naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.