AVACOM Baterija za Apple iPhone SE, Li-Ion 3, 82 V 1624 mAh (nadomestna 616-00106)

- 7%

simbolična fotografija

AVACOM Baterija za Apple iPhone SE, Li-Ion 3, 82 V 1624 mAh (nadomestna 616-00106)
AVACOM Baterija za Apple iPhone SE, Li-Ion 3, 82 V 1624 mAh (nadomestna 616-00106)
številka artikla
31020128
OEM
GSAP-IPHSE-1624
Proizvajalec
AVACOM
0 ocen
Na zalogi 7 kos, v torek že pri vas

15,93 €

14,87 €

12,19 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 14,38 €
Na zalogi 7 kos, v torek že pri vas

14,87 €

15,93 €

12,19 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AVACOM Baterija za Apple iPhone SE

EAN: 8591849077497

Obnovite delovanje telefona iPhone SE

Je vaš iPhone SE počasen? Ali se polni slabše kot prej? Morda je rešitev zamenjava baterije.

Kakovostna zamenjava za original

Ta nadomestna baterija AVACOM za iPhone SE ima zmogljivost 1624 mAh. Enake specifikacije kot originalna baterija Apple.

Varno in zanesljivo

Baterija vsebuje varnostne funkcije za zaščito pred prekomernim polnjenjem, nezadostnim polnjenjem, prekomernim polnjenjem in kratkim stikom.

Celoten paket za enostavno zamenjavo

Paket vključuje komplet orodij za zamenjavo baterije in rezervne lepilne trakove za pritrditev baterije.

Tehnične specifikacije:

  • Vrsta: Li-Ion
  • Napetost: 3,82 V
  • Zmogljivost: 1624 mAh

Združljivost:

Apple iPhone SE

Dimenzije izdelka:

  • Teža: 0,021 kg

Dimenzije paketa:

  • Teža: 0,076 kg
  • Višina: 1,90 cm
  • Širina: 8,10 cm
  • Globina: 21,50 cm

Garancijski rok:

24 mesecev

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatka
Naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.