AVACOM baterija za HP ProBook 6360b, 6460b serije Li-Ion 10, 8V 7800mAh

- 11%

simbolična fotografija

AVACOM baterija za HP ProBook 6360b, 6460b serije Li-Ion 10, 8V 7800mAh
AVACOM baterija za HP ProBook 6360b, 6460b serije Li-Ion 10, 8V 7800mAh
številka artikla
31100100
OEM
NOHP-PB60H-815
Proizvajalec
AVACOM
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AVACOM baterija za HP ProBook 6360b, 6460b serije Li-Ion 10, 8V 7800mAh

EAN: 8591849087335

Zakaj izbrati baterijo AVACOM?

Smo vodilni proizvajalec baterij na češkem in evropskem trgu z 20-letno tradicijo.

Ponujamo široko paleto baterij in polnilnikov za različne mobilne naprave.

Naše baterije AVACOM so izdelane iz najkakovostnejših celic za visoko zmogljivost in stabilnost.

Informacije o bateriji

Ta baterija je razširitvena baterija z večjo zmogljivostjo kot originalna baterija.

Več celic zagotavlja daljšo življenjsko dobo baterije prenosnega računalnika.

Vsebuje visokokakovostne celice Samsung in Panasonic ter izpopolnjeno elektroniko.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta celice: Li-Ion
  • Napetost: 10,8 V
  • Zmogljivost: 7800 mAh
  • Devetcelična baterija
  • Blagovna znamka izdelkov: samsung

Združljiv z naslednjimi modeli

  • HP / COMPAQ 6360t Mobilni tanek odjemalec
  • EliteBook 8460p
  • EliteBook 8460w
  • EliteBook 8470p
  • EliteBook 8470w
  • EliteBook 8560p
  • EliteBook 8570p
  • ProBook 6360b
  • ProBook 6460b
  • ProBook 6465b
  • ProBook 6470b
  • ProBook 6475b
  • ProBook 6560b
  • ProBook 6565b
  • ProBook 6570b

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.