AVACOM baterija za Samsung G530 Grand Prime Li-Ion 3, 8V 2600mAh (nadomestna EB-BG530BBE)
13,33 €
11,63 €
9,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AVACOM baterija za Samsung G530 Grand Prime
Proizvajalec.
EAN: 8591849069362
Zakaj izbrati naš izdelek?
AVACOM je vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij na češkem in evropskem trgu. Že 20 let ponujamo široko paleto baterij in polnilnikov za različne mobilne naprave.
Kakovost naše baterije
Baterije AVACOM so izdelane iz celic najvišje kakovosti, kar zagotavlja visoko zmogljivost in stabilnost z minimalno stopnjo okvar.
Informacije o bateriji
Naše baterije imajo visoko zmogljivost in dolgo življenjsko dobo. Kapaciteta, navedena na bateriji, se ujema z dejansko kapaciteto, ki je večkrat preizkušena - v fazi proizvodnje, skladiščenja in prodaje.
Varnostne funkcije
Baterije so opremljene z nadzorno elektroniko za nemoteno komunikacijo z instrumentom. Vsebujejo tudi številne varnostne funkcije, ki preprečujejo prekomerno polnjenje, premajhno praznjenje, polnjenje s prevelikim tokom in kratek stik.
Tehnične specifikacije
- Vrsta celice: Li-Ion
- Napetost: 3,8 V
- Zmogljivost: 2600 mAh
Združljiv z naslednjimi modeli
- Samsung G530 Galaxy Grand Prime
- Samsung G530F
- Samsung G530FZ
- Samsung G530H
- Samsung G530Y
- Samsung G532F Galaxy J2 Prime
- Samsung G532F Grand Prime Plus
- Samsung J320 Galaxy J3 2016
- Samsung J500 Galaxy J5 (2015)
- Samsung J500F Galaxy J5
- Samsung J500F Galaxy J5 Duos
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.