AVACOM baterija za Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (nadomestna baterija AB463446BU)

- 28%

simbolična fotografija

AVACOM baterija za Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (nadomestna baterija AB463446BU)
AVACOM baterija za Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (nadomestna baterija AB463446BU)
AVACOM baterija za Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (nadomestna baterija AB463446BU)
številka artikla
3474290
OEM
GSSA-E900-S800A
Proizvajalec
AVACOM
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

8,81 €

6,32 €

5,18 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 6,17 €
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

6,32 €

8,81 €

5,18 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AVACOM Baterija za Samsung X200, E250

AVACOM je vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij na češkem in evropskem trgu.

Naše baterije so izdelane iz najkakovostnejših celic za visoko zmogljivost in stabilnost.

Informacije o bateriji

AVACOM izdeluje baterije izključno iz vrhunskih celic za visoko zmogljivost in dolgo življenjsko dobo.

Kapaciteta, navedena na bateriji, se ujema z dejansko kapaciteto, ki je večkrat preizkušena.

Baterije so opremljene z nadzorno elektroniko za nemoteno komunikacijo z instrumentom.

Vsebujejo tudi številne varnostne funkcije, ki preprečujejo prekomerno polnjenje, premajhno polnjenje, polnjenje s prevelikim tokom in kratek stik.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta celice: Li-Ion
  • Napetost: 3,7 V
  • Zmogljivost: 800 mAh

Združljivi telefoni

  • Samsung B130
  • Samsung B300
  • Samsung B320
  • Samsung B520
  • Samsung C120
  • Samsung C130
  • Samsung C140
  • Samsung C160
  • Samsung C240
  • Samsung C260
  • Samsung C270
  • Samsung C300
  • Samsung C450
  • Samsung D520
  • Samsung D730
  • Samsung E1080
  • Samsung E1107 Guru Solar
  • Samsung E1120
  • Samsung E1310
  • Samsung E1360
  • Samsung E210
  • Samsung E2100
  • Samsung E2210
  • Samsung E250
  • Samsung E3110
  • Samsung E380
  • Samsung E420 Lily
  • Samsung E500 v primerjavi z
  • Samsung E900
  • Samsung M150
  • Samsung M200
  • Samsung M310
  • Samsung M3200 Beat S
  • Samsung S3030 Tobi
  • Samsung S3110
  • Samsung S5150 Glamour
  • Samsung X120
  • Samsung X150
  • Samsung X160
  • Samsung X200
  • Samsung X210
  • Samsung X300
  • Samsung X500
  • Samsung X510
  • Samsung X520
  • Samsung X530
  • Samsung X540
  • Samsung X630
  • Samsung X680

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatka
Naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.