AXAGON ACU-DPQ65, omrežni polnilec GaN 65 W, 3 vhodi (USB-A dvojni USB-C), PD3.0/QC4 /PPS/Apple, črn
34,88 €
28,59 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AXAGON ACU-DPQ65, omrežni polnilnik GaN 65 W
Univerzalni potovalni polnilnik za do tri naprave hkrati.
Zagotavlja skupno izhodno moč 65 W, kar je idealno za prenosne računalnike, telefone in druge mobilne naprave.
Tehnologija GaN
Nova tehnologija GaN omogoča visoko zmogljivost v izjemno kompaktni velikosti.
Polnilec je opremljen s standardnim priključkom USB-A in dvema obojestranskima priključkoma USB-C.
Tehnologija hitrega polnjenja
Tehnologija hitrega polnjenja Quick Charge 4 omogoča do 4-krat hitrejše polnjenje telefonov.
Napajanje Power Delivery 3.0 podpira sodobne telefone in prenosne računalnike.
Inteligentne funkcije
Funkcija AIC samodejno izbere optimalno hitrost polnjenja.
Funkcija CC zagotavlja stabilen proces polnjenja.
Zaščita in varnost
Ščiti adapter pred prenizko in prenapetostno napetostjo na vhodu.
Napreden sistem zaščite ščiti napolnjeno napravo pred poškodbami.
Kompaktna in elegantna zasnova
Velikost polnilnika je za tretjino do polovico manjša od običajnih adapterjev.
Bela dioda LED označuje, da polnilec deluje.
Vhodi in izhodi
Vhodna napetost AC 100V-240V / 50-60 Hz, dvokrožna Euro vilica.
Trije izhodi: 1x vrata USB tipa A, 1x vrata USB tipa C PD2, 1x vrata USB tipa C PD1.
Največja zmogljivost
Največja moč vrat QC 30 W, največja moč vrat PD2 33 W, največja moč vrat PD1 65 W.
Skupna največja moč 65 W, skupni največji tok 5 A.
Podprte tehnologije polnjenja
Podpira QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SCP, PE , SMART polnjenje, PD 2.0, PD 3.0, QC2.0, QC3.0, QC4 , AFC, FCP, PE , PSS 3.3-11V/3A, Apple hitro polnjenje.
Združljivost
Združljiv z Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Lenovo, HP, Dell in drugimi.
Dimenzije in teža
Velikost ohišja napajalnika 103 x 36 x 32 mm, teža: 118 g.
Pakiranje
Paket vključuje polnilec in večjezični priročnik.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.