AXAGON ACU-PQ30 Polnilec 30 W, 2x vhod (USB-A USB-C), PD3.0/PPS/QC4 /SFC/AFC/Apple, črn
18,50 €
18,10 €
14,84 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AXAGON ACU-PQ30 Polnilec energije 30 W
Univerzalni in kompaktni polnilec za vse mobilne naprave.
Domov
AXAGON ACU-PQ30 Sil je kompakten omrežni polnilnik USB za hitro polnjenje do dveh naprav hkrati. Ponuja priključek USB-A in USB-C ter dosega skupno moč 30 W.
Tehnologija
AXAGON ACU-PQ30 Sil uporablja novo tehnologijo Sil za kompaktno velikost in visoko zmogljivost. Zato ponuja varno, stabilno in hitro polnjenje z učinkovitostjo, primerljivo s tehnologijo GaN.
Izhodi
Polnilec ima dva izhoda - vrata USB tipa A QC in vrata USB tipa C PD. Omogočata hitro polnjenje pametnih telefonov, tabličnih računalnikov in manjših prenosnih računalnikov. Polnilec podpira standarde hitrega polnjenja za telefone in tablice Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola, Sony, Google ter druge telefone in tablice.
Funkcije
AXAGON ACU-PQ30 Sil ima funkcijo AIC, ki samodejno zazna priključeno napravo in izbere optimalno hitrost polnjenja. Funkcija CC zagotavlja stabilen vzorec polnjenja, funkcija WIV pa ščiti adapter pred prenizko in previsoko napetostjo na vhodu.
Zaščita
Polnilec je opremljen z naprednim zaščitnim sistemom, ki polnjeno napravo ščiti pred poškodbami. Poleg tega ima lepo obliko in kompaktno velikost, zato je idealen za potovanja.
Podprte tehnologije polnjenja
- Vrata USB tipa A QC (največ 30 W): hitro polnjenje QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SCP, SMART polnjenje največ 5V/4A
- Vrata USB tipa C PD (največ 30 W): hitro polnjenje PD 2.0, PD 3.0, PPS, QC2.0, QC3.0, QC4 , AFC, SFC, FCP, SCP, PE , SMART polnjenje največ 5 V/4 A
Celovita izhodna zaščita
Polnilec AXAGON ACU-PQ30 Sil je opremljen s celovito izhodno zaščito OCP, OVP, OTP, OSP za varno in zanesljivo delovanje.
Zaključek
AXAGON ACU-PQ30 Sil je odlična izbira za vse, ki iščejo kompakten in zmogljiv omrežni polnilnik za svoje mobilne naprave.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.