Baseus Cafule Series kabel za polnjenje/podatke USB-C moški do USB-C moški s kovinskimi končnimi pokrovčki 100W 1m, črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Baseus Cafule Series: zmogljiv kabel za polnjenje in prenos podatkov
EAN: 6953156202320
Visoka zmogljivost in hiter prenos podatkov
100W (5A/20V) kabel USB-C z USB-C. Podpira standarde Power Delivery, Huawei Super Charge 5A in Quick Charge 3.0. Prenos podatkov 480 Mb/s.
Univerzalna uporaba
Zasnovan je za polnjenje prenosnikov, tabličnih računalnikov in telefonov proizvajalcev, kot so Apple, Samsung, Huawei, Honor in Xiaomi.
Trajnost in dolga življenjska doba
Zasnovan za dolgo in intenzivno uporabo. Posebna najlonska opletka preprečuje obrabo in lomljenje kabla.
Izboljšana zaščita zlitine
Zaradi cinkove zlitine z gladkim UV premazom in integrirane konstrukcije je kabel odporen na oksidacijo in izgubo barve.
Varno polnjenje
Brez skrbi, da bi se priključki med polnjenjem pregreli. Način Trickle za varnejše polnjenje ponoči.
Elegantna zasnova
Zasnova je primerna za vsako okolje. Trak za enostavno shranjevanje in prenašanje kabla.
Visoka kakovost
Elegantni in trpežni aluminijasti čepi. Močna pletenica za hkratno polnjenje in prenos podatkov.
Specifikacije
- Model:Cafule Type-C - Type-C 100W kovinski podatkovni kabel
- Dolžina: 100 cm
- Barva: črna
- Moč: 100 W (5A/20V)
- Prenos podatkov: 480 MB/s
- Površinska obdelava: cink najlon
- Združljivost: naprave s priključkom tipa C
- Koda proizvajalca: CATJK-xxx
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.