Baseus GaN2 Pro adapter za hitro polnjenje 2x Type-C 2x USB-A 100W črn
74,51 €
61,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Baseus GaN2 Pro adapter za hitro polnjenje 2x Type-C 2x USB-A 100W črn
100W moč za hitro polnjenje
Adapter ponuja visoko moč 100 W za hitro polnjenje.
Podpora protokolom za hitro polnjenje
Podpira protokole za hitro polnjenje PD 3.0, Android QC 4 , QC 3.0, FCP, AFC, MTK, Huawei SCP 5A super polnjenje.
Tehnologija GaN 2 Pro
Adapter uporablja tehnologijo GaN 2 Pro za učinkovito polnjenje.
Varnostne funkcije
Adapter je opremljen z zaščito pred pregrevanjem in kratkim stikom za varno polnjenje.
Kakovostni materiali
Narejen je iz visokokakovostne plastike, odporne na visoke temperature in morebiten vžig.
Razpoložljive različice
Na voljo v črni in beli barvi za vašo elegantno izbiro.
Dimenzije
Dimenzije adapterja so 92,0*85,2*30,5 mm za lažje prenašanje.
Štirje priključki za več naprav
Adapter ima štiri vhode: dva USB-A in dva USB-C za polnjenje več naprav hkrati.
Univerzalna združljivost
Zasnovan je za večino priljubljenih naprav s priključkom USB, kot so prenosni računalniki, tablični računalniki, telefoni iPhone, telefoni s sistemom Android itd.
Inteligentno polnjenje
Adapter analizira stanje baterije naprave in prilagodi izhod s spreminjanjem napetosti in toka za učinkovito polnjenje.
Varnostne funkcije
Adapter je opremljen s številnimi varnostnimi funkcijami za varno in zanesljivo polnjenje.
Širok razpon napetosti
Adapter podpira širok razpon napetosti od 100 do 240 V, zato ga lahko uporabljate po vsem svetu.
Najvišja stopnja varnosti
Adapter je uspešno opravil številne varnostne teste in prejel številne certifikate za največjo varnost.
Visoka kakovost
Izdelan je iz visokokakovostnih sestavnih delov za dolgo življenjsko dobo.
Združljivost
Zasnovan je tako, da deluje z večino priljubljenih naprav, ki jih napaja USB.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.