Baseus Yiven Series Audio kabel 3, 5 mm Jack 1, 5 m, srebrno-črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Popolna združljivost
Zvočni kabel Baseus jack s 3,5-milimetrskim priključkom je popolnoma združljiv z vsemi napravami s standardnim vhodom AUX ali 3,5-milimetrskim priključkom za slušalke. Kabel za povezovanje pametnih telefonov, tabličnih računalnikov, predvajalnikov MP3 in drugih prenosnih zvočnih naprav z vhodom AUX 3,5 mm v avtoradio, prenosne zvočnike, slušalke, domače kinodvorane itd.
Visoka kakovost
Kabel Premium je bil zaključen z elegantnimi, ojačanimi aluminijastimi zaključki. Priključek koncev na kabel je dodatno ojačan, da se med uporabo ne zlomi. Pozlačeni konektorji zagotavljajo zanesljivost in stabilnost signala.
Ključne lastnosti:
- Stabilen prenos za resnično kakovost zvoka.
- Izbirate lahko med tremi razdaljami, ki so prilagodljive za različne priložnosti uporabe.
- Uporablja se za naprave z avdio vhodom 3,5 mm in omogoča prenos avdio signala med mobilnim telefonom, tabličnim računalnikom, namiznim računalnikom, napravo vse-v-enem, avdio napravo, avtomobilom in drugimi napravami.
- Stabilen prenos zvočnih signalov.
- Hitro obnovitev zvoka.
- Iz nerjavečega jekla, ki ni korozivno.
- Močna in trpežna tanka žica.
- Ojačan vmesnik se ne zlomi. Z ojačanim SR na stiku valjane žice in vmesnika je odporen na upogibanje in lomljenje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.