Baterija iGET HOME CS9
71,66 €
68,55 €
56,19 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Baterija iGET HOME CS9
Varen dom
iGET HOME CS9 Battery je zunanja/notranja kamera IP s 9600 mAh akumulatorsko baterijo. Napolnite jo lahko s solarno ploščo iGET HOME SP2.
Enostavna nastavitev in delovanje
Nastavitev je preprosta zaradi priročnika in aplikacije, ki je na voljo v več jezikih. Podpira operacijska sistema Android in iOS.
Visoka kakovost slike
Senzor 1/2,9" CMOS z ločljivostjo 1920 x 1080 slikovnih pik (FullHD 1080p) zagotavlja jasne in ostre slike.
Baterijsko napajanje
Vgrajeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 9600 mAh napolnite prek priključka microUSB. Življenjska doba baterije je do enega leta.
Nočni vid
Kamera je opremljena z IR osvetlitvijo za neprekinjeno delovanje podnevi in ponoči z dometom do 10 m.
Varnost
Brezžična povezljivost Wi-Fi vključuje močno 64/128-bitno zaščito WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Inovativno zaznavanje gibanja
Senzor PIR s 120° zornim kotom in dosegom 9 m lahko zazna želeni predmet.
Način namestitve kamere
Priložena sta dva nosilca - magnetni nosilec in podaljšani nastavljivi nosilec.
Zvok
Vgrajeni mikrofon in zvočnik omogočata dvosmerno komunikacijo.
Povezljivost
Fotoaparat podpira brezžično omrežje Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz in ima režo za kartico microSD do 128 GB.
Glavni parametri
- Ločljivost FullHD 1080p (1920x1080)
- Odpornost na prah in vodo IP65
- Nočni vid do 10 m
- litij-ionska baterija 9600 mAh
- kot kamere: 110°
- dvosmerni zvok
- Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
Vsebina paketa
- Baterija za kamero iGET HOME CS9
- hitra navodila za uporabo
- napajalnik 5V DC 1A, kabel USB/microUSB
- magnetno držalo
- nastavljiv vijačni nosilec
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.