BBS 4400 BLACK BT ZVOČNIK BUXTON
34,83 €
34,11 €
27,96 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BBS 4400 BLACK BT ZVOČNIK BUXTON
Majhen po velikosti, velik po moči
Je manjši od steklenega pinte, vendar zvok vsekakor preseneča. Polnjenje prek priključka USB-C je preprosto, nato pa lahko pri srednji glasnosti predvaja do enajst ur zapored. Izhodna moč je lepih 15 W.
Funkcije TWS
Ko brezžično povežete zvočnik TWS z drugim zvočnikom BBS 4400, ustvarite 30 W prostorskega zvoka.
Tehnologija Power Bass
Zvočnik je opremljen s tehnologijo Power Bass, zato so nizki toni bogati in polni.
Vodoodporen
Naprava Buxton BBS 4400 je popolnoma vodoodporna zaradi stopnje zaščite IPX7. Tudi če jo za pol ure potopite pod meter vode, bo igrala naprej!
Elegantna zasnova
Oblečen je v vrhunsko tkanino, ima svetlobne učinke, vgrajen mikrofon, vhod AUX in funkcijo prostoročnega telefoniranja! Tehta le 313 gramov!
Tehnične specifikacije
- Največja moč 15 W
- 1 zvočnik polnega razpona "Racetrack" 2 pasivna radiatorja
- Velikost pretvornika: 80 × 44 mm
- Stopnja zaščite IPX7
- Bluetooth V5.0
- Profili BT: A2DP 1.0, AVRCP 1.5, AVCTP 1.4, HFP 1.5, GAVDP 1.0
- Kodek: SBC
- Doseg povezave BT: 15 m
Druge tehnične specifikacije
- DSP (digitalni signalni procesor)
- Vrata USB (predvajanje glasbe)
- Podprti zvočni formati: MP3, WAV
- Vhod Aux-In (3,5 mm stereo priključek)
- Vgrajen mikrofon
- Baterija za polnjenje: 1800 mAh / 3,7 V Li-Ion
Specifikacije in dimenzije baterije
- Čas predvajanja: do 11 ur (50 % glasnosti)
- Čas predvajanja: do 4 h (100 % glasnosti)
- Čas pripravljenosti: do 36 ur
- Čas polnjenja: ≤ 2,5 h
- Vrata za polnjenje: USB-C
- Frekvenčni odziv: 150 Hz - 20 000 Hz
- Občutljivost: 88 dB /- 3 dB (pri 1 kHz)
- Impedanca: 3 Ω /- 10 %
- Moč RMS 9 W
- Dimenzije: 79 × 128 × 79 mm (s/h/d)
- Teža: 313 g
Vsebina paketa
Zvočnik BT, trak, polnilni kabel USB, 3,5-milimetrski zvočni kabel jack-jack, uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.