Creative Stage 360/2.1/120W/črna

simbolična fotografija

Creative Stage 360/2.1/120W/črna
Creative Stage 360/2.1/120W/črna
Creative Stage 360/2.1/120W/črna
Creative Stage 360/2.1/120W/črna
Creative Stage 360/2.1/120W/črna
Creative Stage 360/2.1/120W/črna
številka artikla
AH21744336
OEM
51MF8385AA000
Proizvajalec
CREATIVE LABS
Točke zvestobe: 10
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 6.5.2024 že pri vas

216,45 €

177,42 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 212,07 €
Na zalogi 2 kos, 6.5.2024 že pri vas

216,45 €

177,42 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Ustvarjalna faza 360

Zvočna vrstica 2.1 s tehnologijo Dolby Atmos®.

Realističen zvok visoke kakovosti, prostorski učinki in intenzivnost zvoka 3D.

Tehnologija Dolby Atmos®

Pri predvajanju podprtih medijev simulira natančno umeščen zvok v prostor.

Dirkalni pretvorniki

Zagotavljajo do 60 W moči RMS. Preoblikovani in uglašeni za popoln zvok.

Subwoofer dolgega dosega

Skupna izhodna moč znaša do 120 W RMS.

Vmesnik

HDMI ARC in dva priključka HDMI 2.0 za neposredno povezavo z igralnimi konzolami in napravami za pretakanje.

Specifikacije

  • Zvočnik: soundbar: 2x 57x98 mm, nizkotonec: 1x 133 mm
  • Izhodna moč: soundbar: 60 W (2x 30 W RMS), nizkotonec: 60 W, skupaj: 120 W
  • Brezžični kodek: SBC
  • Mikrofon: ne
  • Vmesniki: Bluetooth 5.0, HDMI ARC, 2x HDMI 2.0, optični vhod
  • Komunikacijsko območje: do 10 m
  • RGB osvetlitev: ne
  • Daljinski upravljalnik: da
  • Napajalni vmesnik: AC-in (100-240 V 50/60 Hz)
  • Barva: črna
  • Dimenzije: soundbar: 565x88x75 mm, globokotonec: 115x250x422 mm
  • Teža: soundbar: 1,7 kg, globokotonec: 3,4 kg

Vsebina paketa

  • 1x Creative Stage 360
  • 1x nizkotonec
  • 1x infrardeči daljinski upravljalnik
  • 2x AC kabel (1,5 m napajalnik, 2 m nizkotonec)
  • 1x optični kabel (1,5 m)
  • 1x kratek uvodni vodnik
  • letaki z informacijami o garanciji.

Garancija: 2 leti

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.