BBS 7700 BLACK BT ZVOČNIK BUXTON
101,30 €
71,37 €
58,50 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BBS 7700 BLACK BT ZVOČNIK BUXTON
Odličen zvok, vrhunska zmogljivost
BBS 7700 je zmogljiv in kompakten prenosni zvočnik Buxton številka ena. Ta zvočnik tehta le kilogram, vendar je s 50 W moči enakovreden tigru.
Podvojena moč
S funkcijo TWS lahko povežete dva zvočnika BBS 7700 in tako dobite oglušujočo moč 100 W. Idealno za manjše dvorane ali dogodke na prostem.
Devet ur brez kompromisov
Dva zvočnika, dva pasivna radiatorja in tehnologija Power Bass zagotavljajo do devet ur brezkompromisnega predvajanja glasbe do 15 metrov od vira glasbe.
Družabnik za vse vremenske razmere
BBS 7700 je vodoodporen po standardu IPX7, zato mu voda ne bo škodovala ne glede na to, koliko dežja je. Za pol ure ga lahko potopite do enega metra pod gladino.
Funkcije Premium
- Vodoodporen zvočnik BT z oceno IPX7
- Funkcija TWS (True Wireless Stereo)
- Funkcija USB power bank
- Funkcija svetlobnih učinkov
- Funkcija prostoročnega upravljanja
- Tehnologija Power Bass
- Prevleka za zvočnike iz vrhunske tkanine
- Indikatorji LED stanja
Tehnične specifikacije
- Največja moč 50 W
- 2 zvočnika 2 pasivna radiatorja
- Premer pretvornika: 57 mm
- Stopnja zaščite IPX7
- Bluetooth V5.0
- Profili BT: A2DP 1.3, AVRCP 1.6, HFP 1.7, SPP 1.2
- Kodek: SBC
- Doseg povezave BT: 15 m
- DSP (digitalni signalni procesor)
- Vrata USB (predvajanje glasbe, funkcija power banke)
- Podprti zvočni formati: FLAC, MP3, WMA
- Vhod Aux-In (3,5 mm stereo priključek)
- Vgrajen mikrofon
- Baterija za polnjenje: 2500 mAh / 7,4 V Li-Ion (5000 mAh / 3,7 V)
- Najdaljši čas predvajanja: do 9 ur
- Najdaljši čas pripravljenosti: do 45 ur
- Najdaljši čas polnjenja: ≤ 4 h
- Vrata za polnjenje: (DC 5V/2A)
- Frekvenčni odziv: 80 Hz - 16 000 Hz
- Občutljivost: 90 dB /- 3 dB (pri 1 kHz)
- Impedanca: 6 Ω /- 10 %
- Moč RMS: 30 W (2x 15 W RMS)
- Dimenzije: 230 × 103 × 98 mm (s/h/d)
- Teža: 1098 g
Vsebina paketa
Zvočnik BT, polnilni kabel USB, 3,5-milimetrski zvočni kabel jack-jack, uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.