Beats Flex - celodnevne brezžične slušalke - ognjeno modra
96,60 €
79,18 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Beats Flex - celodnevne brezžične slušalke - ognjeno modra
EAN: 190199801790
Opis izdelka
Slušalke Beats Flex so idealne za vsakodnevno uporabo. Lahko poslušate glasbo, kličete ali brskate po družabnih medijih, ne da bi vas kaj motilo.
Značilnosti
- Magnetne pips s samodejnim vklopom in prekinitvijo
- Edinstvena akustična platforma zagotavlja vrhunski zvok z natančnimi nizkimi toni in minimalnim popačenjem
- Vgrajen mikrofon z odpravljanjem hrupa vetra za jasnejše snemanje glasu
- Do 12 ur poslušanja
- Celodnevno udobje s kablom Flex-Form in štirimi različnimi ušesnimi čepki
- Nemotena povezljivost s čipom Apple W1
- Zvok v skupni rabi omogoča brezžično izmenjavo zvoka z drugimi slušalkami Beats ali AirPods
- Z desetminutnim polnjenjem s funkcijo Fast Fuel lahko poslušate 1,5 ure
- Povezljivost Bluetooth® razreda 1 za večji doseg z minimalnimi izpadi
- Gumbi za prilagajanje glasnosti, preskakovanje skladb in sprejemanje klicev so na levi strani kabla okoli vratu.
- Gumb za vklop je na desni strani kabla okoli vratu.
Tehnične specifikacije
- Vrsta slušalk: v ušesih
- Vrsta prenosa: brezžično (Bluetooth)
- Vrsta polnjenja: USB-C
- Mikrofon: da
- Odgovor na klic: da
- Trajanje baterije slušalk (ure): 12
- Akustični sistem: delno zaprt
- Barva: modra
Dimenzije izdelka
- Višina: 1,6 cm
- Dolžina: 86,4 cm
- Širina: 10,6 cm
- Teža: 18,6 g
Kaj je v škatli
- Brezžične slušalke Beats Flex
- Polnilni kabel USB-C/USB-C
- Čepki za ušesa v štirih velikostih
- Kratek referenčni vodnik
- Garancijska kartica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.