BenQ DLP projektor LH650, 1920x1080 FHD/4000 ANSI/1,15÷1,5 :1/3 000 000:1/HDMI2.0x2/USB/Jack/RS232/Repro
1 398,68 €
1 146,46 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Projektor BenQ LH650
Projekcijski sistem: DLP Enotni 0,65"
Vrsta DMD: 1080P
Izvirna ločljivost: 1920 x 1080
Svetlost: 4000 lumnov ANSI
Slika in zvok
Kontrastno razmerje: 3.000.000 : 1
Barva zaslona: 30 bitov (1,07 milijarde barv)
Razmerje stranic: Nativno 16:9 (možnost izbire 5 razmerij stranic)
Zvok: vgrajen 10W x1 zvočnik
Optika in svetloba
Vir svetlobe: laser
Življenjska doba svetlobnega vira: 20.000/20.000/20.000 ur
Velikost projekcije: 60 "~ 150"
Posebne funkcije
Varnost: varnostna vrstica, ključavnica kensington
Značilnosti: USB tipa C, izbirni zaslon Wi-Fi, namestitev v kotu, nadgradnja FW prek USB, delovanje 24/7
Združljivost
Podpora za ločljivost: VGA (640 x 480) do 1080P (1920 x 1080)
Združljivost s HDTV: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 2160p
Poraba in napajanje
Poraba energije: največ 275 W / običajno 200 W / Eco 138 W
Napajanje: 100 ~ 240 V AC
Dimenzije in teža
Dimenzije izdelka: 303,5 x 112,4 x 224,7 mm
Teža izdelka: 2,9 kg /- 100 g
Delovni pogoji
Hrup: 34 /28 dBA
Delovna temperatura: 0 ~ 40 °C
Dodatki
Standardna dodatna oprema: QSG (4J.JS501.001), daljinski upravljalnik (5J.JND06.001), 2x baterija AAA, kabel VGA (1,5 m), garancijska kartica (po regijah)
Dodatna oprema: stropni nosilec (5J.JAM10.001), Dongle (5J.JPT28.001)
Jeziki OSD
arabščina/ bolgarščina/ hrvaščina/ češčina/ danščina/ nizozemščina/ angleščina/ finščina/ francoščina/ nemščina/ grščina/ hindujščina/ madžarščina/ italijanščina/ indonezijščina/ japonščina/ korejščina/ norveščina/ poljščina/ portugalščina/ romunščina/ ruščina/ poenostavljena kitajščina/ španščina/ švedščina/ turščina/ tajščina/ tradicionalna kitajščina/ farsi/ vietnamščina (30 jezikov)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.