BENQ podatkovni projektor EW600
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BENQ podatkovni projektor EW600
Pametni projektor za sejne sobe
BENQ EW600 je pametni projektor z visoko svetilnostjo 3600 lm in izvirno ločljivostjo WXGA. Zaradi izjemno ostrega besedila ponuja drobne podrobnosti in enostavno berljivost.
Enostavnejše sodelovanje že od samega začetka
EW600 omogoča brezžično projiciranje in enostavno projiciranje slik ali dokumentov neposredno na zaslon brez uporabe računalnika.
Visoka svetilnost in ločljivost WXGA
EW600 z visoko svetilnostjo 3600 lm in izvorno ločljivostjo WXGA zagotavlja drobne podrobnosti in enostavno berljivost zaradi izjemno ostrega besedila.
Korekcija barve sten
Ta funkcija prilagodi barvo projicirane slike, kadar je projicirana na površino, ki ni bela, da se preprečijo morebitne barvne razlike med izvorom in projicirano sliko.
Specifikacije
- Projekcijsko razmerje: 1,55 ~ 1,7
- Povečava: 1,1x
- Nadzor objektiva: Ročno
- Korekcija trapeza: 1D, navpično /- 40 stopinj
- Velikost slike: 60 "~ 180"
- Odmik projekcije: 100 ± 2,5 % (po celotni višini)
- Svetlost: 3.600 lumnov
- Kontrastno razmerje: 20.000:1
- Barve zaslona: 1,07 milijarde barv
- Razmerje stranic: Nativno 16:10 (možnost izbire 5 razmerij stranic)
- Vir svetlobe: 200W žarnica
- Življenjska doba svetlobnega vira: 15000 urLampSave 15000 ur.
- Vgrajeni zvočnik: 2W x1
Kaj je v škatli
- Brezžični Dongle WDR02U
- Napajalni kabel
- Daljinski upravljalnik z baterijo (RC1023)
- Kabel VGA
- Garancijska kartica
- QSG
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.