BHP 7300 SIVE SLUŠALKE BT BUXTON
34,95 €
34,25 €
28,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Buxton BHP 7300 Grey: lahke brezžične slušalke s popolnim zvokom
Oblikovanje in udobje: elegantne sive slušalke BHP 7300 podjetja Buxton so kot nalašč za tiste, ki iščejo lahkotnost in kakovosten zvok. Tehtajo le 154 gramov in so zložljive, zato jih lahko preprosto pospravite v žep.
Dinamičen zvok: s tehnologijo Power Bass zagotavljajo globoke in polne nizke tone, ki poudarijo vsako podrobnost vaše najljubše glasbe.
Enostavna uporaba: slušalke imajo tri večfunkcijske gumbe za upravljanje in vgrajen mikrofon, zato lahko preprosto nastavite glasnost in sprejemate klice, ne da bi vam bilo treba seči po telefonu.
Dolga življenjska doba baterije: po dvournem polnjenju prek vhoda USB-C lahko slušalke poslušate do 26 ur pri polovični glasnosti ali 19 ur pri največji glasnosti.
Tehnične specifikacije:
- Bluetooth: V5.0 BLE
- Profili BT: A2DP 1.3, AVRCP 1.5, HFP 1.6
- Premer pretvornikov: 40 mm
- Koda: AAC, SBC
- Čas predvajanja: do 26 ur (50 % glasnosti), do 19 ur (100 % glasnosti)
- Čas pripravljenosti: do 178 ur
- Doseg povezave BT: 15 m
- Frekvenčno območje 20 Hz - 20 000 Hz
- Občutljivost: 98 dB /- 3 dB (pri 1 kHz)
- Impedanca: 32 Ω /- 15 %
- Baterija za polnjenje: 380 mAh / 3,7 V Li-Pol
- Vrata za polnjenje: USB-C
- Dimenzije: 192 × 170 × 75 mm (s/h/d)
- Teža: 154 g
Vsebina paketa:
- slušalke
- Polnilni kabel USB-C
- uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.