BOSCH GWS 18V-10, akumulatorski kotni brusilnik, 9.000 vrt/min, 125 mm
213,41 €
199,02 €
163,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BOSCH GWS 18V-10: Akumulatorski kotni brusilnik
Opis
Kotni brusilnik BOSCH GWS 18V-10 ponuja vrhunsko zmogljivost in čas delovanja. Opremljen je z novim brezogljičnim motorjem in baterijami ProCORE18V.
Uspešnost in čas delovanja
Ta model ponuja 66 % večjo moč in 30 % daljši čas rezanja in brušenja kot prejšnji modeli. Zahvaljujoč novemu brezogljičnemu motorju in baterijam ProCORE18V z optimizirano zmogljivostjo zagotavlja moč, enakovredno 1 000 W.
Zaščita uporabnika
BOSCH GWS 18V-10 je opremljen s kontrolo padca, hitro zavoro in kontrolo povratnega udarca za vrhunsko zaščito uporabnika.
Nadzor nad orodji
Ima varovalo brez ključa, hitro snemljive matice (samo M14) in tanek ročaj za boljši nadzor nad orodjem.
Tehnični podatki
- Hitrost v prostem teku: 9.000 vrtljajev na minuto
- Teža brez baterije: 2,1 kg
- Dimenzije orodja: 358 mm (širina), 150 mm (dolžina), 110 mm (višina)
- Napetost baterije: 18,0 V
- Navoj gredi brusilnika: M14
- Premer krožnika za grobo obdelavo/sečkanje: 125 mm
Informacije o hrupu in vibracijah
- Raven zvočnega tlaka: 78,5 dB(A)
- Raven zvočne moči: 89,5 dB(A)
- Netočnost: K 3 dB
Obseg dobave
- Kartonska škatla
- Zaščitni pokrov: 1 605 510 365
- Matica za hitro sprostitev: 2 608 000 684
- Prirobnica za vpenjanje: številka rezervnega dela 2 605 703 014
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.